Missä päin koira on? Olisin todella kiinnostunut. Meillä on haussa pienikokoinen koira joka ei vaadi hirveitä lenkkejä. Ja seurallinen ja lapsiin tottunut pitää olla. Meillä lapsia yks 4vee.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23198741:Tota, anteeksi, mutta miksi te sitten olette ottaneet toisenkin koiran?
Ja kumpi teillä nyt sitten on ollut kauemmin? Se uros vai narttu? (mun aivotoiminta ei ole vielä oikein iskussa viikonlopun jäljiltä...)
Missä päin koira on? Olisin todella kiinnostunut. Meillä on haussa pienikokoinen koira joka ei vaadi hirveitä lenkkejä. Ja seurallinen ja lapsiin tottunut pitää olla. Meillä lapsia yks 4vee.
Muistanko oikein, että ootte pk-seudulta? Mulla on kaverilla venäjän toy ja aivan ihana lutunen mussukka, tosin narttumutta minua ainakin rodun puolesta voisi kiinnostaa ja paljon! Me jouduttiin reilu vuosi sitten luopumaan meidän koira vanhuksesta runsaiden kasvaimien vuoksi ja nyt vois olla hyvä aika uudelle koiralle.
Tuleeko muuten toimeen lasten kanssa? Meillä on pian 3-v ja 1,5-vuotias jotka siis tottuneet eläimiin (etenkin vanhempi) ja meillä on kaksi kerrosta, että tarvittaessa sais koirulikin omaa rauhaa jos meno yltyy lasten ans liian hurjaksi.
Kastroimattomuuden perustelin jo.
Hei laitan sulle yv:tä kunhan saan muksut päikkäreillemissä päin helsinkiä asutte? Me asutaan Tapanilassa
"Perustelit" eli totesit että ei kiinnosta, koska yhden lääkärin mielipide on se, että voi auttaa tai olla auttamatta. Tällaisissa tapauksissa kannattaa aina soittaa muillekin eläinlääkäriasemille ja kysyä toisen eläinlääkärin mielipidettä. Usein alkaa löytyä neuvoja ihan eri tavalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23198999:Kyselty jalostukseen mutta jossain vaiheessa sanoit että esim kasvattaja ei suostu sitä ottamaan takaisin koska se ei käy jalostukseen?
Mä olen jo ihan sekaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23199274:no ainakin ap toimii oikeen siinä, että yrittää löytää koiralle kodin. eikä vaan kylmästi vie sitä viimeiselle piikille