Mistä mä saisin 20 euroa rahaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kurja tilanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Näitä alotuksia on ihmeen paljon perjantaisin...kummasti havahtuu just perjantai päivällä/illalla huomaamaan ettei olekaan ruokaa eikä rahaa viikonlopuksi.
Mikään muu näille ei käy kun puhdas raha, ei ruoka-apu tms.
Ap, lainaa vanhemmiltasi, jos et VIITSI pyytää niin sit täytyy varmaan olla ilman rahaa..jollei siis pikavipit käy tms. ja seurakunnaltakin varmaan sais ruoka-apua.

mun mielestä olis epäreilua poistaa tälläinen ketju. onhan täällä ennenkin ollut näitä. nyt vaan kerjääjän ulosanti ei ollut yhtä sulavaa kuin joskus muilla. ja ne muistaakseni saivat joltain lainaakin.

toki pitäisi vähän valottaa tuota tilannetta tarkemmin, jos aikoo saada rahan lainaan. ja sitä paitsi aika noloa täällä kerjätä jos tilanne on se, että omilta vanhemmilta voisi saada.

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
4päivän ruuat saa jo 15 eurolla, muutamalla eurollakin saa jo ihan syötävää aikaseks, lopeta se kerjuu ja soita porukoilles tai ala ettii pulloja..

meillä ainakin tuota lunta on niin paljon tullut taas viime yönä, ettei täältä mitään pulloja löytäis.

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Et sä mitään rahaa tartte ap. Sulla on rahat vähissä ja viikonloppukaljat hakematta, joten kaljarahoja on aivan turha ruinata. Mene töihin luuseri

Kulleppas,olen ihan töissä käyvä ihminen,vaikkakin palkka ei ole järin suuri,mutta joskus voi elämässä tulla eteen tilanne että rahat pääsevät loppumaan ja en ole kaljaa menossa ostamaan sillä en käytä alkoholia.

Ap, mulla on ihan sama tilanne kuin sulla, tosin käteisenä löytyy vielä 2,5e. En ole väleissä vanhempieni kanssa eikä samalla paikkakunnalla asu ketään joka voisi lainata. Tosin mulla tulee rahaa vasta lapsilisäpäivänä :(

Soittelin diakonissalle, mutta ei enää tälle päivälle saa ruoka-apua ja vaikeapa sitä olisi hakeakaan kun nuorin on kipeänä. En muutenkaan tiedä miten pääsen viikonlopun aikana kauppaan käyttämään sitä 2,5e, ellei nuorimman kuume tänään laske. Toivon hartaasti etten tarvitse lääkkeitä tms. enää viikon aikana.. Ainoa jolta voisin lainata on oma mummoni mutta hänelläkin eri pankki josta rahat tulevat parissa, kolmessa arkipäivässä.

Eli tiedän tunteen.. :( Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja joojoo:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
kyllà minunkin mielestàni ap kerjàà tààllà. melkeinpà poistaisin tàmmòset alotukset

No sun mielipide tuli jo selväks.

kultsi, tàmà on ns. keskustelupalsta. tiedàtkò ettà silloin keskustelua tai vàittelyà tai mità tahansa kommunikointimuotoa voi jatkaa kunhan on hyvien tapojen mukaista.

kyllà minunkin mielestàni ap kerjàà tààllà. melkeinpà poistaisin tàmmòset alotukset

kultsi, tàmà on ns. keskustelupalsta. tiedàtkò ettà silloin keskustelua tai vàittelyà tai mità tahansa kommunikointimuotoa voi jatkaa kunhan on hyvien tapojen mukaista.

Mut eihän tuo kommentti ole hyvien tapojen mukainen?!Jos ei kiinnosta lukea niin kuka hemmetti pakottaa?Käännä sivua ennenkuin toisia parjaat!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Et sä mitään rahaa tartte ap. Sulla on rahat vähissä ja viikonloppukaljat hakematta, joten kaljarahoja on aivan turha ruinata. Mene töihin luuseri

Kulleppas,olen ihan töissä käyvä ihminen,vaikkakin palkka ei ole järin suuri,mutta joskus voi elämässä tulla eteen tilanne että rahat pääsevät loppumaan ja en ole kaljaa menossa ostamaan sillä en käytä alkoholia.

Jos kerran olet töissä niin mikset ole säästänyt pahan päivän varalle? Toisinsanoen et osaa pitää huolta taloudestasi.

Beibe, mä kerroin vaan sellasen asian mikä on fakta :)

Kyllähän sä nyt toki italian mammana semmosen tajua ;)

Anteeksi, en halua arvostella ketää tai kenenkään tapaa elää, mutta miten voi olla mahollista että on työssäkäyvä ja niin pa että ettei ole kaapissa mitään?Mulla on aina, korostan sanaa aina!Ollut pakastimessa keittojuureksia, herne-maissi-paprikaa, jauhelihaa..Kuiva-ainekaapissa makaronia, tonnikalaa, jauhoja, kuivahiivaa jne jne..

Alkuperäinen kirjoittaja kurja tilanne:
Tiistaina tulee rahaa ja kolme senttiä tilillä ja kaapit tyhjänä:(
En jaksa alkaa selittämään että miksi nyt tämmöinen tilanne koska aina löytyy joku joka alkaa moralisoida jne.....
Vanhemmiltani en viitsi etes pyytää ja kavereilla ei ikinä ole ylimääräistä että vois lainata.

kertoo aika paljon, ei pahalla....

No onko sillä nyt niin kauheasti merkitystä, että joku yrittää lainata rahaa vaikka sitten täältä? Vapaaehtoistahan se lainaaminen on, jos joku niin haluaa tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja kurja tilanne:
Tiistaina tulee rahaa ja kolme senttiä tilillä ja kaapit tyhjänä:(
En jaksa alkaa selittämään että miksi nyt tämmöinen tilanne koska aina löytyy joku joka alkaa moralisoida jne.....
Vanhemmiltani en viitsi etes pyytää ja kavereilla ei ikinä ole ylimääräistä että vois lainata.

kertoo aika paljon, ei pahalla....

Että ihan hyvällä? Anna nyt jo olla. Miksi pahoittaa toisen mieltä lisää, jos muutenkin on jo kurjaa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No onko sillä nyt niin kauheasti merkitystä, että joku yrittää lainata rahaa vaikka sitten täältä? Vapaaehtoistahan se lainaaminen on, jos joku niin haluaa tehdä.

Ja vieras joka kirjoitti 15:00 on ainakin lainannut kaksi kertaa täällä rahaa :D Silloin kun itselläni oli parempi tilanne siis. Sain molemmilla kerroilla rahani takaisin ja vieläpä korkojen kera! :)

Yhteistyössä