M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ra:No mä tarjosin apuani jos mahdollista tulla hakemaan. Voisit jotain kommentoida. Onnistuuko vai ei ja kelpaako laina.
Olen itse keski-suomesta ja olitko sinä pääkaupunkiseudulta?
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:mustasukka, kyse ei ole kiinnostuksesta vaan palstamoraalista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No onko sillä nyt niin kauheasti merkitystä, että joku yrittää lainata rahaa vaikka sitten täältä? Vapaaehtoistahan se lainaaminen on, jos joku niin haluaa tehdä.
Ja vieras joka kirjoitti 15:00 on ainakin lainannut kaksi kertaa täällä rahaaSilloin kun itselläni oli parempi tilanne siis. Sain molemmilla kerroilla rahani takaisin ja vieläpä korkojen kera!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No onko sillä nyt niin kauheasti merkitystä, että joku yrittää lainata rahaa vaikka sitten täältä? Vapaaehtoistahan se lainaaminen on, jos joku niin haluaa tehdä.
Ja vieras joka kirjoitti 15:00 on ainakin lainannut kaksi kertaa täällä rahaaSilloin kun itselläni oli parempi tilanne siis. Sain molemmilla kerroilla rahani takaisin ja vieläpä korkojen kera!
![]()
Itsekin lainasin kerran jollekin parikymppiä ja sain rahan takaisin kuten oli sovittu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja kurja tilanne:Tiistaina tulee rahaa ja kolme senttiä tilillä ja kaapit tyhjänä
En jaksa alkaa selittämään että miksi nyt tämmöinen tilanne koska aina löytyy joku joka alkaa moralisoida jne.....
Vanhemmiltani en viitsi etes pyytää ja kavereilla ei ikinä ole ylimääräistä että vois lainata.
kertoo aika paljon, ei pahalla....
Että ihan hyvällä? Anna nyt jo olla. Miksi pahoittaa toisen mieltä lisää, jos muutenkin on jo kurjaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja kurja tilanne:Tiistaina tulee rahaa ja kolme senttiä tilillä ja kaapit tyhjänä
En jaksa alkaa selittämään että miksi nyt tämmöinen tilanne koska aina löytyy joku joka alkaa moralisoida jne.....
Vanhemmiltani en viitsi etes pyytää ja kavereilla ei ikinä ole ylimääräistä että vois lainata.
kertoo aika paljon, ei pahalla....
Että ihan hyvällä? Anna nyt jo olla. Miksi pahoittaa toisen mieltä lisää, jos muutenkin on jo kurjaa?
et varmaan ymmàrtànyt pointtiani.
Alkuperäinen kirjoittaja mustasukka:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:mustasukka, kyse ei ole kiinnostuksesta vaan palstamoraalista.
Palstamoraaliako?Ja sinäkö oot sitten se "palstamoraalin-vartija" vai?No sillä lailla.
Koitahan suhtauttaa kuule nämäkin asiat nykyaikaan,alkaa olla tuota köyhyyttä ja työttömyyttä ihan kiitettävästi koko Suomessa.Elintaso tippuu kummasti ja ruoan hinta on noussut vaikka väitetään laskeneen...
Se on se lama ja se jos mikä koskettaa melkein kaikkia suomalaisia perheitä jossain muodossa,valitettavasti!Olipahan töissä,työtön,opiskelija tai kotiäiti!!!
eihän tuo nyt kerjäämistä ole jos neuvoa kysyy. Tsemppiä ap:lle!Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:kyllà minunkin mielestàni ap kerjàà tààllà. melkeinpà poistaisin tàmmòset alotukset
Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:Ei jaksa, ei viitsi jne. Turha antaa neuvoja kun niitä ei näköjään tarvita. Olisi ollut edes rehellinen ja suoraan pyytänyt. Minä maksan 20? jos tulee meille siivoomaan. Asutaan Tampereella.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja -:ota pikavippi vai oletko luottotoedoton?
En ole luottotiedoton,mutta pikavippiä en halua ottaa kun niissä on niin isot ne korot.
Ennemmin jos sais joltain lainaa sen 20 euroa ja maksais sen sitten pois heti maanantaina.
Minä olen kanssa keski-suomesta, mihin tehdään treffit?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olen itse keski-suomesta
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Elämässä voi joskus tulla sellainen tilanne, että rahat loppuu ihan yhtäkkiä. Mutta nämä palstatilanteet...milloin "joskus" näitä oikeasti muka tapahtuu kenellekään?
Milloin voi tulla ihan yhtäkkiä yllättäen & täysin puskan takaa tilanne, että tilillä on pari senttiä, jääkaapissa valo ja ketsuppipullo, pakastimessa jääpaloja ja viime kesältä jäänyt puolikas Viennetta, ja kuivatavarakaapissa aski Mynthoneita, keittiössä lapsilauma huutaa nälkäänsä?
Kaikkia näitä karuja palstakohtaloita yhdistää se, että pikavippi veisi perikatoon (vaikka kyseessä olisikin normaali työssäkäyvä vastuullinen ihminen niin ei ole mahkuja maksaa pikku korkoa!), henkilö on sairaana eikä voi lähteä keräämään pulloja, ei ole mitään mitä myydä, ei ystävää keneltä lainata ja koko sukukin on pentele saavuttamattomissa ja kyseinen henkilö asuu ihan toisella puolella maata kuin kaikki apua tarjoavat ja lisäksi hänellä on vielä sellaisen pankin tili mitä ei oo kenelläkään muulla eli tilisiirtokaan ei auta.
Ja aina, ihan joka kerta, tilanteeseen havahdutaan vasta sitten kun tili on jo tyhjä ja kaapit myös. Eli ihan turha ehdotella mitään huutismyyntejä tai diakonissojakaan.
Eli joku, joka on sitä mieltä että näin voisi käydä kenelle tahansa ja joskus elämässä vaan tulee eteen tällaisia yllättäviä tilanteita: voisitteko antaa ihan konkreettisia esimerkkitilanteita siitä, miten näin voi kenelle tahansa käydä?
Kiitos.
Alkuperäinen kirjoittaja .:no miksei pikavippi käy?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja .:no miksei pikavippi käy?
Vin idiootit ottavat pikavippejä. Kierre on ikuinen ja korot tuhansia prosentteja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja .:no miksei pikavippi käy?
Vin idiootit ottavat pikavippejä. Kierre on ikuinen ja korot tuhansia prosentteja.