[QUOTE="a p";22288472]Mä tiedän että noin on, haluaa itse olla vapaa, mutta ei halua minun olevan. Ja käytöksellään pitää minua otteessaan, niin etten pääse mihinkään.
Mä yritän olla vahvempi.
Ollaan käyty lastenvalvojalla. Asiat on sovittu paperilla.
Olen kyllä "vanha musta", eli kirjautunut. Tätä asiaa en ole halunnut vaan kirjautuneena purkaa...mutta jos laitan sinulle yv:tä tässä. Tunnut niin järkevältä ja huomaa että tiedät mistä puhut.[/QUOTE]
joo laita
tosiaan just noita kaikkia tuntemuksia silloin kävin läpi, ja oon niitä käsitellyt nyt taas kun erottiin lopullisesti.
joku sanoi ettei laastarisuhteista ole hyötyä muttei haittaakaan, mulle oli ehdottomasti hyötyä. Se yksi ihminen riitti antamaan mulle muuta ajateltavaa ja aiheutti sen että halusin elää. Siis ELÄÄ. ihan omaa elämää.
Mä yritän olla vahvempi.
Ollaan käyty lastenvalvojalla. Asiat on sovittu paperilla.
Olen kyllä "vanha musta", eli kirjautunut. Tätä asiaa en ole halunnut vaan kirjautuneena purkaa...mutta jos laitan sinulle yv:tä tässä. Tunnut niin järkevältä ja huomaa että tiedät mistä puhut.[/QUOTE]
joo laita
joku sanoi ettei laastarisuhteista ole hyötyä muttei haittaakaan, mulle oli ehdottomasti hyötyä. Se yksi ihminen riitti antamaan mulle muuta ajateltavaa ja aiheutti sen että halusin elää. Siis ELÄÄ. ihan omaa elämää.