V
vieraileva
Vieras
Olen nyt lähiaikoina nähnyt useita unia, joissa mieheni joko pettää minua, tai haluaa erota. En pahemmin miettinyt, hyvä että edes aamulla muistin nämä unet, mutta nyt viime öisen unen jälkeen alkoi ahdistaa, ja muistin nämä muutkin unet. Ensin oli uni jossa mieheni petti minua tosi törkeesti edessäni, sitten uni missä muutimme uuteen kotiin, mutta mieheni sanoi että ei ole varma haluaako muuttaa kanssamme, sitten uni jossa miehellä oli toinen, ja viimeyönä näin unta että mieheni halusi erota.
Mitään erityistä ei ole tapahtunut ennen näitä unia. Meillä on kaikki hyvin ja tiedän että mieheni rakastaa minua, eikä minulla ole mitään syytä edes epäillä sitä. Elämme siis ihan normaalia elämää. Mutta mistä nämä ahdistavat unet nyt yhtäkkiä on tulleet? Onko täällä ketään unien tulkitsijaa tmv?
Mitään erityistä ei ole tapahtunut ennen näitä unia. Meillä on kaikki hyvin ja tiedän että mieheni rakastaa minua, eikä minulla ole mitään syytä edes epäillä sitä. Elämme siis ihan normaalia elämää. Mutta mistä nämä ahdistavat unet nyt yhtäkkiä on tulleet? Onko täällä ketään unien tulkitsijaa tmv?