Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mä en tiennytkään et ne voi hukkuaAlkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:46 Vanha traanimaha kirjoitti:Nehän ryömivät esiin koloistaan maan alta,koska muuten saattaisivat hukkua,kun kolot täyttyvät vedellä sateella...
Ihan loogista joo,mutta mikseivät jää vain sit kolon reunalle vaan tulevat tielle.?Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:46 Vanha traanimaha kirjoitti:Nehän ryömivät esiin koloistaan maan alta,koska muuten saattaisivat hukkua,kun kolot täyttyvät vedellä sateella...
Kyllä minun käsittääkseni voivat hukkua,kuolevathan ne ongenkoukkuunkin,kun koukku heitetään veteen...Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:52 fjonga kirjoitti:\mä en tiennytkään et ne voi hukkuaAlkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:46 Vanha traanimaha kirjoitti:Nehän ryömivät esiin koloistaan maan alta,koska muuten saattaisivat hukkua,kun kolot täyttyvät vedellä sateella...![]()
mä luulin et ne kuolee siihen seivästämiseen :\|Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:57 Vanha traanimaha kirjoitti:Kyllä minun käsittääkseni voivat hukkua,kuolevathan ne ongenkoukkuunkin,kun koukku heitetään veteen...