Tätä oikeastaan itsekin pohdin aihetta aloittaessani
.
Taustalla oli aamuinen keskustelu ensin omalääkärin kanssa ja sen jälkeen terkan käytävällä kahden sattumalta kohdatun tutun hoitajan.
Kaikki kolme olivat kovin ystävällisiä eikä siis pahaa sanaa heistä.
Jäi vain olo, että sain runsaasti sellaista positiivista palautetta, joka ei oman käsitykseni mukaan ollut oikeasti paikallaan.
En epäile palautteen vlipittömyyttä, mutta jäin miettimään että missä määrin ja MIKSI heidän kuvansa minusta eroaa niinkin paljon omasta minäkuvastani.
*selittää tämän huonosti*
Mä ymmärrän mitä tarkoitat.. Mä saan välillä palautetta joka on ihan täysin ristiriidassa mun omakuvan kanssa. Sellaista että oikein vaivaa, eikä välttämättä haluaisi että kukaan näkee mut sellaisena.. Palaute saattaa olla siis ihan yltiöpositiivista, sellaista että "Sä olet niin ihmeellinen" tai "Aina niin ihana" jne. Mua vaivaannuttaa ihan hirveesti tollanen ja tuntuu että vaikka yritän kuinka sanoa että "ihan tosissaan hei, ei se ihan niin ole" niin ei jotenkin mene perille.. Toisaalta sitten taas saattaa olla että olen tiettyjen ihmisten kanssa koko ajan niin iloinen, koska he saavat sen piirteen minusta esiin, että vaikutan siltä minkä kuvan he sitten minusta välttämättä saavat..
Tämäkään ei ollut taas kaikista selvin selitys..