Mistä sen tietää milloin on aika erota?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hoodee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hoodee"

Vieras
Kun mitään muuta ei ole jäljellä kuin ärtymys toista kohtaan, väsymys ja turhautuminen. Mitään toiselta ei enää odota eikä halua.

Ei uskottomuusjuttuja. Ollut hyvä vanhempi lapsille. Ollut parisuhteessa ihan ok. Mutta kun ei vaan ole MITÄÄN ...

Mistä sen tietää?
Vai erotako ollenkaan. Jatkaako tässä, yksin olen tässäkin. Kuulumiset ei kiinnosta, eikä kiinnosta jakaa toisen kanssa mitään. Nukutaan eri huoneissa useimmiten, eilä kumpikaan kyseenalaista että miksi.

Ei vaan ole sitä tunnetta.

Kokemuksia?

Puhukaa yhdessä tilanteestanne. Miettikää jatkaako eteenpäin vai erotako. Paskamainen teko on päättää erota eikä puhua siitä ensin puolison kanssa. Vai eikö puoliso ole minkään arvoinen.

[QUOTE="Kairi";30726707]Puhukaa yhdessä tilanteestanne. Miettikää jatkaako eteenpäin vai erotako. Paskamainen teko on päättää erota eikä puhua siitä ensin puolison kanssa. Vai eikö puoliso ole minkään arvoinen.[/QUOTE]

Jeps, se oli varsin paskamaista saada tietää, että puoliso oli jo todella pitkään miettinyt eroa puhumatta asiasta yhtään mitään. Ja oli päätöksensä tehnyt, ei halunnut asiaa selvitellä tai yrittää korjata. takana oli kuitenkin 15 vuoden avioliitto.

Meillä oli sama tilanne kuin teillä, poikkeuksena se, että edelleen tehtiin asioita yhdessä. Kavereina, tunne puuttui täysin.

Nyt olen uudessa suhteessa ja en voisi olla onnellisempi. Olin jotenkin turtunut vuosien varrella aivan vääränlaiseen parisuhteen malliin. Rakkautta, hellyyttä ja läheisyyttä riittää.

Yhteistyössä