P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:Muksut hyppii seinille jos joutuu jatkuvasti olla mun kaa
Alkuperäinen kirjoittaja -:Joskus lastensuojelu ´kehoittaa´ näin tekemään...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Riippuu lapsesta ja tilanteesta. Meidän 3vee saa jatkaa kaksi päivää viikossa päiväkotitaivaltaan vaikka vauva syntyykin, koska päiväkotikaverit on sille tärkeitä ja viihtyy hyvin päiväkodissa. En halua sekoittaa isomman elämää täysin yhdeksän kuukauden ajaksi, koska sitten kuitenkin palaa päiväkotiin.
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Riippuu lapsesta ja tilanteesta. Meidän 3vee saa jatkaa kaksi päivää viikossa päiväkotitaivaltaan vaikka vauva syntyykin, koska päiväkotikaverit on sille tärkeitä ja viihtyy hyvin päiväkodissa. En halua sekoittaa isomman elämää täysin yhdeksän kuukauden ajaksi, koska sitten kuitenkin palaa päiväkotiin.
Ja lisäisin vielä, että minusta myös tulevalla vauvalla on oikeus saada jakamaton huomioni ihan täysin ja yksin ja häiriöttä.
Alkuperäinen kirjoittaja sama:[
Ja lisäisin vielä, että minusta myös tulevalla vauvalla on oikeus saada jakamaton huomioni ihan täysin ja yksin ja häiriöttä.
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Tietenkin myös kyse on äidin jaksamisesta, niin kuin muutkin totesivat. Siis, että jaksaako äiti keskittyä ja panostaa touhuihin myös vanhemman lapsen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Tietenkin myös kyse on äidin jaksamisesta, niin kuin muutkin totesivat. Siis, että jaksaako äiti keskittyä ja panostaa touhuihin myös vanhemman lapsen kanssa.
Mun mielestä taas (varsinainen uupumus toki poissulkien) merkityksellisintä on se, onko sillä 3-vuotiaalla myös ikäistään leikkiseuraa. Ei se, jaksaako äiti panostaa johonkin muovailuun, askarteluun, tms.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:[) merkityksellisintä on se, onko sillä 3-vuotiaalla myös ikäistään leikkiseuraa. Ei se, jaksaako äiti panostaa johonkin muovailuun, askarteluun, tms.
Alkuperäinen kirjoittaja gh:joo mutta ei se oma ikäinen seura tee autuaaksi. terve ja jaksava äiti - minun mielestäni - ymmärtää sen kavereiden tarpeen ja siksi käy lapsen kanssa paikoissa joissa heitä tapaa.