Ä
äiti 44 v
Vieras
Voi peto ku tekis mieli nyt kysya jotaki , mutta ku lupsin olla ihmisiksi, nin ei voi.
Mennäänkö sänkyyn?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi peto ku tekis mieli nyt kysya jotaki , mutta ku lupsin olla ihmisiksi, nin ei voi.
Voisin loukkaantua tästä kommentista ja valittaa moderaattorille, JOS ottasin tämän palstailun haudanvakavasti.
Oletko edes huomannut koskaan positiivisia kommenttejani kellekään, vai kuljetko ihan laput silmillä ja näet vaan mitä haluat. Hengitä syvään, hyvä ihminen.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22709729:Mennäänkö sänkyyn?
Alkuperäinen kirjoittaja `''´;22709732:
Kiitos ,tuo loi vaikka kuinka hyva linkki.Alkuperäinen kirjoittaja `''´;22709732:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22709714:Näin on joskus tapahtunutkin, tosin olen ollut silloin itsekin samassa ketjussa ja lopettanut pelleilyn siihen paikkaan!
Luotan siihen että te tunnistatte tyylini. Jos taas täällä joku kirjoittaa puolestani niin että se yks yhteen menee yksiin minun ajatusteni kanssa niin sehän helpottaa minua. Voin viettää perhe-elämää senkin aikaa sitten kun ei tarvitse täällä paasata maahanmuuttokriittistä evankeliumia ym.
Ja jos joku nikillä "äiti 44v" väittää, että hänellä on hirveä valkovuoto, niin ainakin sinä päätön tiedät, että se ei ole totta ja että tuo nikki on feikkiäiti eikä aito ainoa oikea alkuperäinen "äiti 44v"![]()
Kysyvä ei tieltä eksy. Paitsi jos on ytä huono suuntavaisto kuin mulla.:xmas:Voi peto ku tekis mieli nyt kysya jotaki , mutta ku lupsin olla ihmisiksi, nin ei voi.
Miksi sankyyn ? eiko sita mitaan parempaa paikkaa loytyis?Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22709729:Mennäänkö sänkyyn?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22709743:Kuuntelen vielä tämän
YouTube - Unelmia ja Toimistohommia
kun sekin on niin paljon riettaampi kuin suomen kielioppi. Silti se on loistavaa suomenkieltä.
Hei lovey.Kysyvä ei tieltä eksy. Paitsi jos on ytä huono suuntavaisto kuin mulla.:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22709740:joo, enköhän mä tunnista tyylistä..
mutta entäs muut ??
Et taida tarkoittaa viimeisintä bannia joka tuli juuri toisen ulkonäön pilkkaamisesta, sitä varten aloitetussa ketjussa?
Vai aiheuttiko aksolotlin paidan tunnistaminen tissiketjussa parin vuoden kestävän trauman joka purkautui lopullisesti vasta tässä tän kesän ketjussa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja `''´;22709736:mä ainaskin meen...
ainakin jos ei panna....
...merkille mitään epäolennaisuuksia
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22709752:Muille ei niin väliksikään, ajatelkoot mitä lystäävät. Vain sinun ajatuksesi ovat merkityksellisiä ja kiinnostavia koska sinulla ei ole päätä.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22709721:Onko Aksolotli ollut tissiketjussa?
Miksi sankyyn ? eiko sita mitaan parempaa paikkaa loytyis?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22709747:ulkonäöstä vittuilu ei riipase yhtään, tosiasiat kun näkee peilistä itekkin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22709758:luulet vaan.
että mä ajattelen![]()
Juu, tosin paidan peittämänä. Oma vaimo oli siinä myös. Luulin että myös Lunatic oli mukana.. vaikka tunnistanut koska hän ei ole juurikaan näyttänyt omia kuviaan.
Yhteistä näille harvoille jotka antavat erityisen negatiivista palautetta toisten ulkonäöstä on että eivät näytä omia tai ainakaan tunnistettavia kuvia. Eikä heitä näy palstatapaamisissakaan (varmaan fiksua).
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22709765:laitas oikeen lista noista harvoista jotka ulkonäköasioihin puuttuu..