Mistä tietää, onko älykäs?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22709770:
Tälläisen virhepäätelmän olen tehnyt, että osaat ajatella.

Mitä tuo kieltä näyttävä naama tuossa merkkaa, löysitkö pääsi?

osaan tietenki ajatella, kyse olikin siitä että ajattelenko.
puuttuvaan päähän vastaa parhaiten kuva profiilissa.

Juu, tosin paidan peittämänä. Oma vaimo oli siinä myös. Luulin että myös Lunatic oli mukana.. vaikka tunnistanut koska hän ei ole juurikaan näyttänyt omia kuviaan.

Yhteistä näille harvoille jotka antavat erityisen negatiivista palautetta toisten ulkonäöstä on että eivät näytä omia tai ainakaan tunnistettavia kuvia. Eikä heitä näy palstatapaamisissakaan (varmaan fiksua).

No minä olen sitten tässäkin poikkeava.

En näytä kuvia, en käy palstatapaamisissa (vaikka vois sinänsä olla jännää tavata) enkä ole ikinä kenenkään ulkonäköä täällä valokuvan perusteella kommentoinut. Jotain vaatetta olen kysyttäessä kommentoinut mutta naamoja en.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22709762:
Ajattelin vain että kun mua väsyttää mutta sinulla ei taida olla vielä nukkumaanmenoaika? Eikä ole minullakaan enää, se meni tossa pari tuntia sitten.

Mikä olis parempi paikka? Ulkona on täällä -17. Eli perinteinen keskikesän luontoretki/ lepäily luonnon helmassa ei onnistu nyt.
Kyllakai meikalainen vois "lepailla" muissakin helmoissa ku luonnon helmassa.

Olis kyllä todella ihanaa olla älykäs. Mutta äly voi varmasti olla suuri taakkakin. Omissa kuvitelmissa, älykön aivot raksuttavat taukoamatta erilaisia ongelmia ja ratkaisuja niihin. Tuntuu, että omat tavis aivotkin joskus käy ylikierroksilla, kuten nyt tänäkin yönä ja valvomiseksihan tämäkin ilta/ yö meni.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22709774:
osaan tietenki ajatella, kyse olikin siitä että ajattelenko.
puuttuvaan päähän vastaa parhaiten kuva profiilissa.

Oletko uupunut tietokonenörtti? Profiilikuvasta saa käsityksen että olet.

Miksi valvot öisin, kerro nyt jo ihan reilusti syy. Viiraako vintistä?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22709775:
No minä olen sitten tässäkin poikkeava.

En näytä kuvia, en käy palstatapaamisissa (vaikka vois sinänsä olla jännää tavata) enkä ole ikinä kenenkään ulkonäköä täällä valokuvan perusteella kommentoinut. Jotain vaatetta olen kysyttäessä kommentoinut mutta naamoja en.

No peesi.
Paitsi että kerran sanoin että tunnistin sirkiksen piip tissit siitä videosta. Siitä se riemu sitten repes. Ne olivat tuntomerkkejä minusta mitä sanoin, tosin jälkeenpäin ajateltuna sanoin typerästi. Mutta koko tissivideo oli älyvapaa.

Kyllakai meikalainen vois "lepailla" muissakin helmoissa ku luonnon helmassa.

Niin voisit. Sä tarttisit lepoa. Ihan selvästi.

Vaikutanko minä mielestäsi olevan levon tarpeessa? Onkohan aviovuoteeni jotenkin liian rauhaton jos siellä ei saa riittävästi lepoa?

Toisaalta, levon tarvehan kasvaa ikääntyessä :D Mitä vanhempi olet, sitä useammin tarvitset päivälläkin lepoa :laugh:

[QUOTE="vieras";22709779]Olis kyllä todella ihanaa olla älykäs. Mutta äly voi varmasti olla suuri taakkakin. Omissa kuvitelmissa, älykön aivot raksuttavat taukoamatta erilaisia ongelmia ja ratkaisuja niihin. Tuntuu, että omat tavis aivotkin joskus käy ylikierroksilla, kuten nyt tänäkin yönä ja valvomiseksihan tämäkin ilta/ yö meni.[/QUOTE]

Saatko sinäkin liian harvoin ja liian vähän oikein kunnon lepoa?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22709780:
Oletko uupunut tietokonenörtti? Profiilikuvasta saa käsityksen että olet.

Miksi valvot öisin, kerro nyt jo ihan reilusti syy. Viiraako vintistä?

en ole mikään tietokonealan ihminen, kuva vaan on hyvä.
noihin uteluihin en vastaa julkisesti. tapulissa on lepakoita ihan sopivasti, niin ettei isommin viiraa. :)

No peesi.
Paitsi että kerran sanoin että tunnistin sirkiksen piip tissit siitä videosta. Siitä se riemu sitten repes. Ne olivat tuntomerkkejä minusta mitä sanoin, tosin jälkeenpäin ajateltuna sanoin typerästi. Mutta koko tissivideo oli älyvapaa.

Tuostako sait bannin?

Ja minä täällä kellon ympäri julkaisen ajatusrikoksiani ja kiihoitan vihaan kansanryhmiä vastaan enkä perhana saa bannia!

Minun annetaan näköjään vaikka KUOLLA tähän näppisten päälle, levon mahdollisuutta eivät modetkaan mulle suo!

HS.fi

Tässä taas yksi linkki varsin arveluttavaan julkaisuun.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22709789:
Saatko sinäkin liian harvoin ja liian vähän oikein kunnon lepoa?

Hyvä kysymys. No mun aivoissa ei tosin raksuta, mitkään elämää suuremmat kysymykset vaan hyvin tylsät ja arkiset. Tänä yönä ne on ne tunteet jotka jyllää. Osaispa sitä lopettaa vatvomisen ja nukkua, varsinkin näin yöllä :D

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22709786:
Niin voisit. Sä tarttisit lepoa. Ihan selvästi.

Vaikutanko minä mielestäsi olevan levon tarpeessa? Onkohan aviovuoteeni jotenkin liian rauhaton jos siellä ei saa riittävästi lepoa?

Toisaalta, levon tarvehan kasvaa ikääntyessä :D Mitä vanhempi olet, sitä useammin tarvitset päivälläkin lepoa :laugh:
Kylla "aiti 44v", vaikutat mielestani hiukan levottomalta.
Olet oikeassa varttuneisuuden ja levon suhteesta, puolipaiva ja iltapaiva levot ovat niita parhaita.
Haluatku, etta lepailisimme hiukan ennen nukkumaan menoa?

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22709790:
en ole mikään tietokonealan ihminen, kuva vaan on hyvä.
noihin uteluihin en vastaa julkisesti. tapulissa on lepakoita ihan sopivasti, niin ettei isommin viiraa. :)

No voin mä udella sulta ihan yksityisestikin. Niinpä mä teenkin. Mikä sä olet ammatiltasi?

Kylla "aiti 44v", vaikutat mielestani hiukan levottomalta.
Olet oikeassa varttuneisuuden ja levon suhteesta, puolipaiva ja iltapaiva levot ovat niita parhaita.
Haluatku, etta lepailisimme hiukan ennen nukkumaan menoa?

Se olisi ihanaa, levätä yhdessä. Mutta, pieniä käytännön ongelmia on olemassa. Tiedätkö mitä ne ovat? Mitä ne sun mielestäsi ovat?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22709799:
No voin mä udella sulta ihan yksityisestikin. Niinpä mä teenkin. Mikä sä olet ammatiltasi?

jos tässä vastaan niin asia on julkinen. laita vaikka yksityisviestiä :whistle:

[QUOTE="vieras";22709797]Hyvä kysymys. No mun aivoissa ei tosin raksuta, mitkään elämää suuremmat kysymykset vaan hyvin tylsät ja arkiset. Tänä yönä ne on ne tunteet jotka jyllää. Osaispa sitä lopettaa vatvomisen ja nukkua, varsinkin näin yöllä :D[/QUOTE]

Yö on perinteisesti oikeaa vatvomisen kulta-aikaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22709803:
jos tässä vastaan niin asia on julkinen. laita vaikka yksityisviestiä :whistle:

Voinpa joskus laittaakin mutta en nyt enkä suoraan sanottuna edes tiedä miten yksityisviestiä laitetaan ja voiko harmaakin nikki yksäriä laittaa?

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22709777:
oletsää joku poliitikko kun ei kunnon vastausta saa millään.

Mä en siis pidä mitään listaa palstan idiooteista vaan annan palautetta kun joku käyttäytyy erityisen huonosti.. viimeisen kahden vuoden aikana ollut ehkä 3-4 eri nikkiä? Jos ei satunnaisia harmaita lasketa.

Mä en siis pidä mitään listaa palstan idiooteista vaan annan palautetta kun joku käyttäytyy erityisen huonosti.. viimeisen kahden vuoden aikana ollut ehkä 3-4 eri nikkiä? Jos ei satunnaisia harmaita lasketa.

kait tajuat että olet joittenkin mielestä jopa enemmän idiootti kun jotkut haukkujat ?

Juu, muistaakseni sain siitä kaikkein pisimmän bannini, oisko ollut 5 viikkoa.
Sinä senkun riekut eikä kalteritango soi.|O

Oih, VIISI VIIKKOA! Mitä kaikkea mä saisinkaan aikaan jos saisin 5 viikon bannin!!

Kyllä maailmassa vääryys ja epätasa-arvo rehottaa!

Oletko sä joku etninen erikoisuus kun sä saat bannisi noin helpolla? Somali vaikka? Ei ei, et sä somali voi olla. Ei ne osaa noin hyvää suomenkieltä. Joku muu?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22709809:
Voinpa joskus laittaakin mutta en nyt enkä suoraan sanottuna edes tiedä miten yksityisviestiä laitetaan ja voiko harmaakin nikki yksäriä laittaa?

valitettavasti ei onnistu harmaana.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22709802:
Se olisi ihanaa, levätä yhdessä. Mutta, pieniä käytännön ongelmia on olemassa. Tiedätkö mitä ne ovat? Mitä ne sun mielestäsi ovat?
Toivottavasti tama ei ole kompakysymys. En oo ensinkaan kaytannon mies ,enemmankin teoreetikko.
Vastaukseni kysymykseen: aikaero, emme ole vasyneita samaan aikaan?

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22709816:
valitettavasti ei onnistu harmaana.

No sitten saat olla rauhassa mun roskaposteiltani :)

Voiko kaikki mustat laittaa halutessaan yksäriä toiselle mustalle vai pitääkö siihen saada joku "lupa" eli sopia täällä laittavansa ja sitten sinä annat tälle henkilölle oman meiliosoitteesi?

Jos ihan noin vain saa yksityisviestejä toisille lähettää niin voin kuvitella millaisesta matskusta mun kone täyttyisi :laugh:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä