Mistä tietää, onko älykäs?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22709887:
en valitettavasti vastaile julkisesti yksityisasioihin, vaikkei niistä kukaan tunnistaiskaan.

No onhan tuo selkeä linja ja varmasti viisasta. Jos siis ehdottomasti ei halua että kukaan tunnistaa.

Minut kyllä läheiset tutut tunnistavat täältä varmasti helpostikin, toisaalta hehän minut jo muutenkin tuntevat joten haitanneeko tuo?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22709890:
No onhan tuo selkeä linja ja varmasti viisasta. Jos siis ehdottomasti ei halua että kukaan tunnistaa.

Minut kyllä läheiset tutut tunnistavat täältä varmasti helpostikin, toisaalta hehän minut jo muutenkin tuntevat joten haitanneeko tuo?

Musta olis ainakin noloo "jäädä kiinni" siitä, että roikun täällä :ashamed:
Luulis suakin hävettävän, kun oot olevinas niin fiksu :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22709890:

ei varmaan sinua haittaa, mutta kukaan mun tuttu ei vois uskoa että olen koskaan kuullukkaan mistään 2+ palstasta :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22709889:
jaa että oikeen puolustan, tuo on oikeen vanhan ajan paskapuhetta. beeveen kanssa en ole vissiin pariin vuoteen keskustellu yhtään mistään ja luniksen kanssa kaveruus on mun mielestä lähinnä kauhun tasapainoa.
luulot ei ole edelleenkään tietoa.

No ei ole ensimmäinen kerta kun sulta alkaa tulla kommentteja kun sanon jotain vähemmän imartelevaa Lunaticista.. olkoon sitten jotain muuta kuin puolustamista jos se sana ei sovi.

Eikö Lunis ja se vanhan ajan BV ole ihan hyvä otanta. Väite perustuu siihen että puolustat heitä kun joku heidän uhreista kehtaa valittaa.

Mutta on heillä äänekkäimpiäkin kavereita joista enemmän haittaa.. koska käyvät vielä samojen uhrien kimppuun kun kerran ovat maassa. Tässäkin ketjussa vieraili pari sellaista.

Miten sinä tripod jaksat?

Maailmassa on niin paljon kiinnostavia asioita ja sinä jankkaat yhtä ja samaa!

Käy sinäkin hommafoorumilla tai vaikka Kennelliiton sivuilla niin saat muuta pohdittavaa!

SKL – FKK ry - kv ja kr näyttelyt 2011

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22709895:
ei varmaan sinua haittaa, mutta kukaan mun tuttu ei vois uskoa että olen koskaan kuullukkaan mistään 2+ palstasta :laugh:

Ymmärsin tuon pointin, miehelle tämä voi olla nolompi paikka viettää öitään :D

Ainahan voit sanoo niille, että täällä on laadukasta keskusteluseuraa tarjolla ympäri vuorokauden :laugh:

No ei ole ensimmäinen kerta kun sulta alkaa tulla kommentteja kun sanon jotain vähemmän imartelevaa Lunaticista.. olkoon sitten jotain muuta kuin puolustamista jos se sana ei sovi.

kommentit on sun luulojen oikomista. ei ole puolustamista jos väitän ettei ko. henkilö ole kateellinen.
laita kuule osottees yyveenä niin lähetän sulle kankaan mekkoas varten.

lisänä vielä kolmijalalle että teeppäs otanta vaikka kolmestakymmenestä minun viimesimmästä viestistä lunaticille.
tyhmempikin huomaa että ne on kaikkea muuta kun kehumista ja myötäilyä.

Mika 2+ ssa on havettavaa? Onko se samallatavalla havettavaa kuin itsetyydytystai yhtyminen sukulaiseen? Milla tapaa havettavaa?

Musta olis ainakin noloo "jäädä kiinni" siitä, että roikun täällä :ashamed:
Luulis suakin hävettävän, kun oot olevinas niin fiksu :saint:

No eipä hävetä ei. Mun kaveripiirissäni ei olla kovin sovinnaisia :)

Mun paras ystävättäreni, siinä vasta fiksu ja kouluja käynyt äärimmäisen epäsovinnainen henkilö. Vähän meillä on kivaa keskenämme kun kartsalla kirmaamme, sanaa häpeä ei tunneta. Tosin, viime aikoina minä en paljon ole ulkoillut mutta hän kyllä minunkin edestäni.

Se voi olla sellaisilla ihmisillä isompi huoli omasta julkisuuskuvastaan, joilla on vaikka alempi koulutustaso kuin esim. mulla ja kamullani.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22709907:
välillä on, välillä ei. mutta muualla ei ole tätäkään..

Ja saathan sä täällä naisten (lähes) jakamattoman huomion. No, tuo ameriikan serkku tietty pyrkii osingoille, mutta ei se sulle pärjää :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22709904:
Ei ongelmia?

Eli me lepäämme kesällä? Keskenämme? Onko se jo sovittu? Kesäkuussa vaiko loppukesästä? Missä?
Keskuu on hyvaa lepoaikaa. Paikasta taytynee sopia myohemmin.
Jospa Sina rekkautuisit siihen mennessa.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22709905:
lisänä vielä kolmijalalle että teeppäs otanta vaikka kolmestakymmenestä minun viimesimmästä viestistä lunaticille.
tyhmempikin huomaa että ne on kaikkea muuta kun kehumista ja myötäilyä.

Minä tykkään Lunaticista! Oikeasti, en vain kiusallani näin sano!

Mika 2+ ssa on havettavaa? Onko se samallatavalla havettavaa kuin itsetyydytystai yhtyminen sukulaiseen? Milla tapaa havettavaa?

Hyvä kysymys.

Sitäpaitsi itsetyydytys on ok, sukulaisen kanssa nussiminen taas mielikuvituksen puutetta jos ei maailman 6 miljardin ihmisen joukosta keksi panna ketään muuta kuin sukulaistaan.

Missäs Algoma sun sukujuuresi ovat? Tiedän kyllä että olet Oulun ja Raahen välistä kotoisin mutta mistä ovat vanhempasi ja isovanhempasi?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22709908:
No eipä hävetä ei. Mun kaveripiirissäni ei olla kovin sovinnaisia :)

Mun paras ystävättäreni, siinä vasta fiksu ja kouluja käynyt äärimmäisen epäsovinnainen henkilö. Vähän meillä on kivaa keskenämme kun kartsalla kirmaamme, sanaa häpeä ei tunneta. Tosin, viime aikoina minä en paljon ole ulkoillut mutta hän kyllä minunkin edestäni.

Se voi olla sellaisilla ihmisillä isompi huoli omasta julkisuuskuvastaan, joilla on vaikka alempi koulutustaso kuin esim. mulla ja kamullani.

Mä oon lukenut sun juttujas täällä, niin sä olet nolo, ole sit vaikka tohtori koulutukseltas. Pidät ittees jotenkin NIIIIIN paljon parempana ja yrität olla hauska. Että voit tunkee korkeakoulus sinne mihin aurinko ei koskaan paista! :headwall: (ja kyllä mäkin olen keskimääräistä koulutetumpi ja silti en mainosta palstailuani ja haluan säilyttää tietyn "kasvottomuuden" ).

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22709912:
Minä tykkään Lunaticista! Oikeasti, en vain kiusallani näin sano!

lunaticci on hyvänä päivän ihan mukava mutta kelläs niitä hyviä päiviä aina olis :vampire:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä