M
masentunut
Vieras
Mulla kestänyt tätä jaksoittain jo 3kk.Välillä parempana ja välillä huonompana. 2 antibioottikuuria olen tähän saanut.Jossain vaiheessa oli bakteeri emätintulehdus ja sitten välillä muuten vaan ärtynyt.Kuitenkin papassa luki,että on siellä joku bakteeri.Mulla on sekä emätin että peräaukon kutinat.Kummallekkaan kuulema ei löydy syytä.Käytän joka kuukausi maitohappobakteerikuurin jopa kaksi kertaa alapäähän ja hiukan on auttanut,eteenpäin olen päässyt.Mutta nyt menkkojen jälkeen TAAS vähän kutisee,mitä ihmettä voin tehdä?Kuulema tähän ei ole apua!
Mun mielenterveys on kärsinyt tän vaivan takia.olen käynyt juttelemassa mielenterveydenhoitajan luona,mutta eihän nekään muuta voi kun lääkitystä tyrkyttää.Perjantaina ihan mielenterveyslääkärille aika.Kun ei tämmöisen vaivan kanssa jaksa elää.Häiritsee niin paljon muuta elämää.Nytkin sain pari päivää sairaslomaa kun ei jaksa töissäkään.Tää kutina vie järjen.
Ja kaikki on kokeiltu,ruokavalio,maitohapot,puuvillaalushousut,ei pikkuhousunsuojia yms yms yms.
Taasko ostan maitohappokuurin alapäähän ja kokeilen josko auttais.En tiiä,itkettää!!
Mun mielenterveys on kärsinyt tän vaivan takia.olen käynyt juttelemassa mielenterveydenhoitajan luona,mutta eihän nekään muuta voi kun lääkitystä tyrkyttää.Perjantaina ihan mielenterveyslääkärille aika.Kun ei tämmöisen vaivan kanssa jaksa elää.Häiritsee niin paljon muuta elämää.Nytkin sain pari päivää sairaslomaa kun ei jaksa töissäkään.Tää kutina vie järjen.
Ja kaikki on kokeiltu,ruokavalio,maitohapot,puuvillaalushousut,ei pikkuhousunsuojia yms yms yms.
Taasko ostan maitohappokuurin alapäähän ja kokeilen josko auttais.En tiiä,itkettää!!