et ole vastannu, mikä sun koulutus on? Se on monelle tärkeämpää kuin käytkö baareissa vai et.
Maisterintutkinto löytyy
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
et ole vastannu, mikä sun koulutus on? Se on monelle tärkeämpää kuin käytkö baareissa vai et.
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28745948:Joku kyseli mistä olen... Jyväskylästä oon, ja ikää päälle 30v![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mä olen nyt niiiin vieras!;28747090:Niin minäkin! Toivottavasti et ole se, jota epäilen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28747282:Kukas mua kiihkouskovaiseksi sanoo?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28747375:Onko ihminen kiihkouskovainen, jos uskoo kuten kirkko opettaa?![]()
Ethan sina nyt noin valinpitamaton voi olla , jos kirkon opetuksiin uskot.Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28747698:Mulle on ihan sama mihin kukakin uskoo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28746931:Maisterintutkinto löytyy![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28747698:Mulle on ihan sama mihin kukakin uskoo![]()
Ethan sina nyt noin valinpitamaton voi olla , jos kirkon opetuksiin uskot.
Vai uskotko niihin?
No niin, sittenhän sinä voit laittaa jassåålle yv:tä? Rakkautta ilmassa, ihanaa! :heart:
Olisi ihanaa jos tulisi uusi palstapari.(Tai on niitä varmaan tullutkin jo monta, ei vaan julkisesti) Uskon että tämä palsta on sinkulle parempi keino löytää kumppani kuin senssipalstat. Ja miehillehän täällä on lukemattomia vaihtoehtoja.
Ethan sina nyt noin valinpitamaton voi olla , jos kirkon opetuksiin uskot.
Vai uskotko niihin?
Onnea hakuun! Kivan naisen löytäminen on yhtä vaikeaa kuin kunnollisen miehen löytäminen. Neulaa heinäsuovasta...![]()