Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Mä vaan mietin että ei sen mamman pyrstö ole voinu kovin hajalle mennä ku heti on pystyny seksuttelemaan...
Ja siitä säälistä, mä en tiedä onko se sääliä vai mitä mut mun kamu sai just 10kk välein lapset ja jotenkin sen isomman vauvan piti alkaa ihan kauhian isoksi yhtäkkiä ja liian nopeesti..Kyllä mua se isompi vauva jotenki säälitti!
Tuosta vaan tuli mieleen että tarviiko sen pienen isosisaruksen tullan jotenkin "isommaksi" vauvan myötä? Meillä ikäeroa tuli 15kk ja ihan yhtä pieni tuo isoveli oli mitä ennenkin. =)
En minäkään kyllä ymmärrä, kaksosethan ovat tuolla periaatteella aikuisia jo syntymästään asti![]()
Niimpä. Toki kahdessa vauvassa on enemmän tekemistä kuin yhdessä, mutta kai sitä ihmiset on joskus pahemmissakin paikoissa olleet. Esikoisesta kun tiedettiin ettei tule kehittymään ihan normivauhtia lähdettiin jo ajatuksesta että kohta meillä on sitten "kaksoset" siinä. Ja sitähän tuo arki pitkälti tänä päivänä on.