mitä alkaa harrastaa aikuisena

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fw
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä olen aikuisiälläni harrastanut ohjatusti Latinosta (tanssiseuran), Bailatinoa (tanssiseuran), vatsatanssia (kansalaisopiston) ja pilatesta (kansalaisopiston). Lisäksi olen käynyt valokuvauskurssilla (kansalaisopisto) ja puhe-englannin kurssilla (kansalaisopisto). Teen vapaaehtoistyötä imetystuessa, harrastus sekin, ja sisältänyt perus- ja täydennyskoulutusta. Liikunnan osalta tällä hetkellä valikoimaan kuuluu vain aikatauluttomia: kävelylenkkejä naapurin kanssa, hiihtoa, joogaa, uintia ja kesällä pyöräilyä. En todellakaan ole mikään superliikkuja vaan fiiliksen mukaan liikkuja, siksi lajivalikoima :)

Eilen kävin kokeilemassa avantouintia ja juuri äsken selailin missä pääsisi kokeilemaan riittävän helppoa kiipeilyä! :D

Mikä sinua kiinnostaa? Liikunta, kielet, taide, käsityö...?

Ja hups, enpä huomannut että oli joku naftaliinista kaivettu ketju :D

Ja hups, enpä huomannut että oli joku naftaliinista kaivettu ketju :D

Mitä väliä sillä on?
Mä ehdotan retkeilyä. Vaikka lähimetsään. Museoon. Torinkulmalta lähtevää bussikierrosmatkaa. Aluksi päiväretkiä. Sit voi pidentää niitä kun kiva kohde sattuu eteen. Ja retkeilyalueille. Makuupussi mukaan ja laavulle yöksi. Yksin tai kaverin kanssa. Ja lapsen kanssa kun kasvaa tarpeeksi isoksi. Ei maksa pal mitään ja vauhdin voi määrätä itse.

Yhteistyössä