En edes katso kohteita, joiden kohdenimessä karjutaan "KATSO!!!!!" tai muuta vastaavaa tähdillä, risuaidoilla ja capseilla pilattuna. Ihan sama, vaikka olisi edullisesti se, mitä kaipailisin, v*tutus voittaa.
En myöskään huuda kohteita, joissa ei ole mainittu postikuluja. Kannattaako se postikulujen selvitys todellakin jättää tehtäväksi vasta silloin, kun joku sitä kysyy? Oma vika, jos osa potentiaalisista ostajista on kohteen hylännyt jo aiemmin. En mä ainakaan palaile katsomaan, josko ne olisi sinne jo lisätty.
Tietotekniikkaa, kameroita ja objektiiveja en ostaisi kuin niissä tapauksissa, joissa nouto on mahdollinen ja sijainti kohtuullisen lähellä kotiani.
Parilta tietyltä myyjältä en ostaisi, sillä en pidä heidän tavastaan ostella huutiksesta ja myydä samassa paikassa hiukan myöhemmin kalliimmalla hinnalla. Ei mua haittaa, vaikka lähikirppiksiltä halvalla tavaraa ostaisikin ja myisi sitten huutiksessa kalliimmalla, eli tossa se, mikä häiritsee, on se, että yhden paikan sisällä trokaillaan.
Vaatteita en osta myyjiltä, joiden palautteissa mainitaan liian usein se, että vaatteet saapuivat likaisina tai rikkinäisinä, eikä lioista ja rei'istä ollut mainintaa kuvauksessa.
Mua ei vielä tappavasti ärsytä ihquilut sun muut, vaikka se myyjästä vähän mielikuvituksettoman kuvan antaakin.