Mitä et osta huutiksesta periaatteesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaulin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kaulin

Vieras
Minä en aio koskaan ostaa mitään, minkä kuvauksessa lukee "ihana", "söpö", tai "ihq". Ihanko oikeasti niitä lastenvaatteitakaan ei aikuiset ihmiset voi myydä kertomalla asian niinkuin se on, eikä länttäämällä superlatiiveja tyyliin "pieni reikä hihassa MUTTA ei haittaa kun muuten niin SÖPÖ!"

Ällölöllöhyiyäk...

En osta;

Jos on hintavaraus.

Jos ilmoitukseen on laitettu useampi hakusana ja varsinkin jos ne johtaa harhaan. Jos myydään H&M:n paitaa niin miksi hakusanaksi pitää laittaa joku ME&I tai Ticket to Heaven.

Jos ilmoituksessa on jotain ällösiirappia tyyliin ihku, söpö, parhain, Ellan vaatekaapista tms.

Jos postikuluja ei ole kerrottu.

Mikä järki siinä on laittaa se HM:n paita Me&I-nimellä.

Jälkimmäisiä vaatteita lontatessani jätän takuulla se henkkamaukan ostamatta, vaikka jossain muussa yhteydessä se voisi kiinnostaakin.

[QUOTE="vieras";23985830]en osta teeppareita. jo nimi ällöttää niin paljon :x[/QUOTE]

Sama mulla. En voi sietää sanaa teeppari, yöppäri, jne. En myöskään pidä retroista.

jätän huutamatta kohteita, joissa ei ole kerrottu valmiiksi toimituskuluja. lisäksi ärsyttää esimerkiksi vaunuja ja rattaita myytävissä kohteissa, joissa on lisäsanoiksi laitettu merkkejä, joita ei kyseisessä ilmoituksessa oikeasti myydä.

En edes katso kohteita, joiden kohdenimessä karjutaan "KATSO!!!!!" tai muuta vastaavaa tähdillä, risuaidoilla ja capseilla pilattuna. Ihan sama, vaikka olisi edullisesti se, mitä kaipailisin, v*tutus voittaa.

En myöskään huuda kohteita, joissa ei ole mainittu postikuluja. Kannattaako se postikulujen selvitys todellakin jättää tehtäväksi vasta silloin, kun joku sitä kysyy? Oma vika, jos osa potentiaalisista ostajista on kohteen hylännyt jo aiemmin. En mä ainakaan palaile katsomaan, josko ne olisi sinne jo lisätty.

Tietotekniikkaa, kameroita ja objektiiveja en ostaisi kuin niissä tapauksissa, joissa nouto on mahdollinen ja sijainti kohtuullisen lähellä kotiani.

Parilta tietyltä myyjältä en ostaisi, sillä en pidä heidän tavastaan ostella huutiksesta ja myydä samassa paikassa hiukan myöhemmin kalliimmalla hinnalla. Ei mua haittaa, vaikka lähikirppiksiltä halvalla tavaraa ostaisikin ja myisi sitten huutiksessa kalliimmalla, eli tossa se, mikä häiritsee, on se, että yhden paikan sisällä trokaillaan.

Vaatteita en osta myyjiltä, joiden palautteissa mainitaan liian usein se, että vaatteet saapuivat likaisina tai rikkinäisinä, eikä lioista ja rei'istä ollut mainintaa kuvauksessa.

Mua ei vielä tappavasti ärsytä ihquilut sun muut, vaikka se myyjästä vähän mielikuvituksettoman kuvan antaakin.

Just noita missä lukee ärsyttävästi ihku, ihana, kaunis, upea tms. Eiköhän se ole mahdollisen ostajan tai katsojan päätettävissä onko tavara ko. asioita, mua ärsyttää tollanen markkinamiesmeininki.

En ostaisi käytettyjä alusvaatteita huutiksesta. Ihmttelen aina kun törmään kohteeseen jossa joku myy "vähän käytettyjä" imetysliivejään 50 eurolla, huh huh!

En mitään mikä on myyjän itsensä mielestä ihqu, ihana, söpö tai magee tmv., ei alusvaatteita eikä esim. elektroniikkaa, kodinkoneita, puhelimia tms. laitteita joille kuuluu saada takuu.

Yhteistyössä