mitä harrastatte miehenne kanssa?

no jos nyt harrastukseksi voi laskea niin käydään kävelylenkillä yhdessä noin joka toinen päivä. muuten ei tässä elämäntilanteessa paljoa harrastella, ainakaa siis yhdessä ku aina toisen pitää olla lapsen kanssa.. mut kävelylle sentäs pääsee yhdessä ku muksu on rattaissa.

No ei meillä kyllä nykyään ole varsinaisesti yhteisiä harrastuksia. Ennen lapsen syntymää käytiin kyllä yhdessä juoksemassa ja liikkumassa muutenkin. Ja kuljettiin kelkkatapahtumissa, joissa kyllä jonkin verran vieläkin käydään, mut harvemmin nykyään.

Harrastetaan soffalla löhöilyä ja tölsyn katselua iltaisin :whistle:

Meillä on yhteinen akvaarioharrastus ja sen lisäksi käydään joskus yhdessä salilla, autoa pesemässä, ajelemassa. Ennen ajeltiin moottoripyörällä mut nyt ei ole enää katupyörää ja ratapyörällä harrastetaan vaan kesäisin. Ja niin.. Toki se seksikin. :D

Meillä on molemmilla sukelluskortti ja ollaan jäyty joskus kiipeily kurssi, tykätään matkustella ja kesisin ajella moottoripyörällä.
Sunnuntaisin käydään ajelulla ja ulkona syömässä usein ja sit tietysti puhutaan, puhutaan ja puhutaan =)

No mä käytän sitä ulkona, joskus se saattaa samalla reissulla syödä paskoo maasta. Teen mie sille kotonaki ruokaa ja joskus se on vieressä kyttäämässä. Pyykkejä se ei ossaa pestä, kuivumaan ei laita, mutta ottaa ne pois narulta.... äh, ei jassa :xmas:

No me vaan elelläään yhdessä, tavallista perheelämää, pienet lapset jne, välillä käydään jossain kahdestaankin, harvemmin tosin. Ei menyt sen kummenpia harrastella, kun en itekään harrasta, aika menee ihan elämiseen, perheelämään. Harrastusten aika on myöhemmin

Meillä miehen kans yhteisenä harrastuksena on autourheilu. Mies harrasti jo ennenku alettiin seurusteleen ja mä oon sit tullu miehen mukana mukaan harrastamaan. Hoksasin et täähän on ihan mukavaa puuhaa ja muu porukkakin on tosi mukavaa. Kilpaa meillä tosin ajaa vain mies, viime aikoina kyllä vähän vähemmän. Mä oon sit muissa hommissa mukana.

No sitä seksiä nyt ainakin...Niin ja musiikkia.Mahdollisuuksien mukaan koitetaan käydä yhdessä bändien keikoilla tms.Leffoista tykätään molemmat(varsinkin kauhusta) ja niitä tykätään yhdessä katsella.Siinä nuo yhteisharrastukset varmaan onkin tällä hetkellä,muuhun ei valitettavasti tuo aika oikein riitä! =)

Yhteistyössä