Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:Äkkipikaisuus (herne menee nenään alta aikayksikön), joka on periytynyt ainakin molemmille "isoille" tytöille,
itsepäisyys, ajoittainen saamattomuus, liiallinen äänenkäyttö silloin tällöin :ashamed:
tää kuulostaa osittain ihan miulta.herne menee joskus aika sukkelaan tonne nekkuun,mut vastaavasti tulee kyl uloskin suht nopeesti tai riippuu tietysti asiasta.periytyny tolle keskimmäiselle sillei tuplana.
itepäinen oon ja ajoittain saamatonkin.liiallinen äänenkäyttö ei ihan natsaa miulle ja sitten vois lisätä,myönnän että joskus sorrun jäkättämään vaikkei ois aina syytäkään.