Mitä huonoja piirteitä sinussa on MIEHESI mielestä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
Äkkipikaisuus (herne menee nenään alta aikayksikön), joka on periytynyt ainakin molemmille "isoille" tytöille :whistle: ,
itsepäisyys, ajoittainen saamattomuus, liiallinen äänenkäyttö silloin tällöin :ashamed:


tää kuulostaa osittain ihan miulta.herne menee joskus aika sukkelaan tonne nekkuun,mut vastaavasti tulee kyl uloskin suht nopeesti tai riippuu tietysti asiasta.periytyny tolle keskimmäiselle sillei tuplana.
itepäinen oon ja ajoittain saamatonkin.liiallinen äänenkäyttö ei ihan natsaa miulle ja sitten vois lisätä,myönnän että joskus sorrun jäkättämään vaikkei ois aina syytäkään.
 
Äkkipikanen ja vieläpä periksi antamaton. Väitän vielä silloinkin kun tiedän olevani väärässä :whistle:
Siivous rätin kans hillun turhan usein.
Jätän käytetyn tee-pussin tiskialtaan reunalle enkä heti laita roskiin. Laitan sen kyllä aamupalan jälkeen, mutta herraa se tahtoo ärsyttää :kieh:
 

Similar threads

Yhteistyössä