Mitä hyvää laitatte uudenvuodenaattoiltana ruoaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Noora"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Noora"

Vieras
En keksi mitään hyvää uudenvuodenaattoillan ruoaksi! Monesti olen itse tehnyt lihapiirakan ja lisäksi on ollut perunasalaattia ja nakkeja, mutta nyt tekisi mieli jotain uudenlaista tarjottavaa. Mitä teillä on silloin?

En ole vielä yhtään miettinyt, pitäisi olla jotain jonka saa jo päivällä valmistaa ja sitten illalla vaan lämmittää tai napsia jääkaapista.
Suolainen piiras?
Pizzaa (ääh, ei innosta)
Niin, jotain tapaksia?
Racletella vois tehä jotain, mut se juuri vaatii sitä pöydän ääressä istumista. ehkei siis sitä.

no, ainakin kuohuviiniä!

hampurilaisia. ostan kaupasta hampurilaissämpylöitä jotka lämmitän leivänpaahtimessa, väliin kanafilepihvejä (jotka paistan pannulla), ananasta, aurajuustoa, cheddaria, suolakurkkua, tomaattia, felix hampurilaiskastiketta, valkosipulikastiketta, pekonia
lapsille ei täytteitä ihan noin runsaasti jos eivät halua.

• Tykkää
Reactions: Wolt
Noi täytetyt letut on hyviä. Ne voi tehdä etukäteen valmiiksi ja on sitten nopea kuorruttaa.
Meillä on aina yöruokana Janssonin kiusausta, purjopiirakkaa tai pannukakku, jossa jauhelihaa ym.ta.

Tacot ja tortillat olis ihan loisto juttu. Itse tosin kaipaan sitä pizzaa niin kovin että sitä sitten teen ja tarjoilen.

<3 PIZZA <3

Juusofondue vois myös toimia. Porukka vois käydä padalla kastamassa herkkujaan ja jatkaa takaisin pihalle. Tai miksei jopa syödä sitäkin ulkona koska sormiahan ei tarvitse sotkea kun ruoka on jossain kepin nokassa. Mietintään.. (tai sitten jo tänään)

Yhteistyössä