K
Kyllä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Niin:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Niin:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jos Antti pettäisi un miehen luottamuksen jotenkin raskaasti, niin varmaankin silloin ei haluttaisi olla sen kanssa enää tekemisissä kumpikaan. Jotenkin koen sitten mieheni kai enemmän yhdeksi itseni kanssa - ymmärrätkö.
Ystävät on mulle tärkeitä ja siksi mä haluaisinkin selvittää koko asian Piian kanssa, mutta ilmeisesti hän ei halua. Mikä taas on minusta merkki että ehkä en sitten ollutkaan hänelle niin tärkeä ystävä kuin kuvittelin.
Niin, eli et voisi olla enää kaveri ihmisen kanssa joka on pettänyt sulle tärkeää ihmistä?
En varmaankaan. Mutta mielestäni tuo tilanne on eri kuin tää mistä olen ketjun tehnyt. Kun minä tai mun mies ei liitytä oikeastaan mitenkään koko Piian ja Antin pettämisiin.
Millä tavalla sinä liityt siihen jos Antti pettäis sun miehen luottamuksen jossain heidän välisessään asiassa?
Sillälailla,että hyvin pitkälti koen minut ja mieheni " yhdeksi " . Hän on mulle ainutlaatuinen ihminen lasteni ohella ja otan loukkaukset itseeni jotka heitä koskevat.
No, ehkä Piia on sellainen ihminen joka kokee ystäviinsä kohdistuvat törkeät loukkaukset sellaisina että ottaa niistä itseensä, eikä ymmärrä mikset sinä välitä.
Jos mun ystävän mies pettäis häntä ei tulis pieneen mieleenkään kaveerata uuden frouvan kanssa, jos se ei ois ystävälle ok.