M
minä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja minä :Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Mutta olen muuten huomannut että suurin osa ihmisitä on juuri kuten ap: he eivät välitä millaisen paskakasvan kanssa he ovat tekemisissä, niin kauan kuin tuo paskakasa on kiva heille.
Toisista saa juorutua, toisille saa tehdä inhottavia temppuja, toisille saa tehdä pahaa.
Minä kai haen universaalisti kaikille mukavaa ja iloista ihmistä. Siksi en ole löytänyt kovin montaa.
Ymmärrän siis Piiaa.
Kuten olen sanonut, niin ymmärrän jo nyt Piiaa ja annankin hänelle aikaa. Lähtöjohtani on ,että Piia on mun rakas ystävä ,mutta mulla ei ole mitään syytä myöskään varsinaisesti vihata tätä Marjaakaan - ja nyt olen häneen tutustunut ja mielestäni hänkin on ihan mukava ihminen.
Mikä oikeus periaatteessa Piialla olisi kontrolloida minun elämässäni olevia ihmisiä ? Kun hänen ei tarvitse olla kuitenkaan heidän kanssaan kaveria vaikka mun kansa olisikin .
Mikäli Piia todella olisi sinun rakas ystävä, et olisi tässä tilanteessa. Kaveritasolla voit toki toimia kuten olet toiminut, mutta et ystävätasolla.
Mä olen erimieltä,tuntien itseni ja Piian. Kyllä me ystäviä ollaan -siitä ei ole epäilystäkään.
Piia ehkä piti sinua ystävänään, mutta mikäli sinä olisit ollut Piian todellinen ystävä, ette olisi tässä tilanteessa, sillä olisit jo alunperin pitänyt kohteliaan etäisyyden Marjaan. Niin YSTÄVÄ olisi tehnyt, eikä olisi toiminut kuten sinä ja nyt olisi ihmettelemässä Piian reaktiota ja selittämässä sitä, "ettei Piia voi kontroloida minun sitä ja tätä."
Mutta turha tätä jauhaa, jos et sitä kerran jo tämän ketjun perusteella tajua...