P
Puppa
Vieras
Voi olla että vauhti on ollut liian nopea. Haluan kuitenkin painottaa, että miehellä se vauhti tuntui päällä olevan, ei minulla. Hän oli se, joka puhui voimakkaista tunteista ensin, hän oli se, joka sanoi ensin että on rakastumassa minuun. Hän oli se, joka puhui perheeni tapaamisesta, mikä sai ehkä jopa minutkin hieman pelästymään ja jarruttelemaan. Hän oli se joka soitteli, viestitteli, kertoi ikävästää, kuinka ei jaksa tehdä mitään muuta kuin kotona maata kun niin ikävöi. Suoraan sanottuna minua ensin ahdisti suhteen nopea eteneminen. Nyt maksaisin mitä vain että saisin sen saman, innokkaasti tunteitaan julistavan miehen takaisin samanlaisena perääni. Minun kenties ainut "omistamisen tarpeen näyttäminen" ilmeni juurikin mökötyspäivänäni. Olen ollut suorastaan liian varovainen tämän suhteen kanssa, kunnes sitten en mahtanut itselleni mitään ja mökötin sen yhden päivän. Voihan mökötys. Joten en kyllä allekirjoita sitä, että minä olisin ollut liian omistushaluinen..
Herran jestas nainen sinä jaksat asiasta jankuttaa ja selittää omaa ja miehen käytöstä
Lopeta nyt sen miehen perään haikailu ja miettiminen! Mies varmasti esittikin rakastunutta mutta painotus on sanalla esittäminen, ei se tunne muuten noin nopeasti laannu....
Saanen heittää hieman intiimimmän kysymyksen; oliko teillä jo seksiä tämän kahden kuukauden aikana? Et tätä seikkaa tässä viestissä kerro, eikä sinun tarvikaan, sehän on oma henkilökohtainen juttusi. Mutta haiskahtaa vähän siltä, että mies ei sinua vielä ollut kolmospesällä saakka saanut ja koitti pitää "tunnelmaa yllä" käyttäytymällä rakastuneesti. Sitten hieman moralisoin; jos teillä oli jo seksiä, mietithän asiaa uudestaan seuraavan kerran kun tutustut uuteen mieheen. Et tunne ketään niin hyvin kahden kuukauden jälkeen, että kannattaisi kovin intiimisti olla. Tämä on vain minun vanhainaikainen mielipiteeni mutta kyllä siinä jyvät akanoista erottuvat mitä kauemmin antaa odottaa; ne joilla on vain seksi mielessä kaikkoavat hyvinkin pian...
Kun sitten skitsahdit, mielestäni mitättömästä asiasta, mies varmaan päätteli että tällaista naista en vaivoikseni, en edes seksin mielessä.
Tiedän, että tällaisen kokemuksen jälkeen on hankala päästätaas eteenpäin. Mutta mieti se näin: jos joku aikuinen mies on kyvykäs käyttäytymään näin ailahtelevaisesti ja salamyhkäisesti, haluatko todella itsellesi tuollaista kumppania? Minä en ainakaan haluaisi!
Viimeksi muokattu: