Y
ymmärrys
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Päätöksenteonvaikeutta;11053506:Nimerkille äetsäinen:
Kiitos fiksusta vastauksesta. Uskon samoin kun sinä että opimme toisiltamme, jokaisessa ihmissuhteessa. Tässäkin suhteessa on näin, puolin ja toisin. Odotukseni olivat alussa korkealla, pikkuhiljaa olen oppinut että osa niistä ei tämän henkilön kanssa välttämättä toteudu (esim. avioliitto) koska miehellä on huonoja kokemuksia menneistä suhteista ja voimakkaat mielipiteet.
Joku viisas sanoi minulle että voi kohdata ihmisen jota rakastaa ja joka rakastaa takaisin, mutta jos molempien odotukset eivät kohtaa, pitää miettiä pitäisikö lähteä etsimään uudelleen. Vai korjata omia odotuksia.
Tästä kohdallani lienee kysymys: mielessäni on kuva kultturellista pukutyypistä joka lähtee kanssani niin oopperaan kuin lappiin vaeltamaan. Sen sijaan olen löytänyt perusmiehen joka elää moottoripyöräilylle, kulkee farkuissa ja verkkareissa, kuuntelee Jimi Hendrixiä ja seuraa Formuloita.
Kun kohtaamme, se on ihanaa. sitä vain sattuu niin harvoin.
Minusta tuo viimeinen lause kertoo selkeesti että olette sen verran erilaisia että joudut koko ajan olemaan nk. varpaillaan miehen toiveisiin nähden . ja Kuitenkin vaistoat että tämä ei ehkä ole ihan parasmahdollinen parisuhde sinulle.
Minä antaisin tuollaisen mökö miehen mennä on oltava tässä iässä jo vähän sellainen että katsoo itsekin mitä ja millaisen ihmisen haluaa vierelleen.
Nyt tapaatte juuri niin harvoin että eroavaisuudet ei niin iske silmille vaikka harmittavatkin ?
Hyvää seksiä voi saada myös fiksulta opperasta ja muustakin menemisestä kiinnostuneelta mieheltä. Sen vuoksi en jäisi tuohon suhteeseen.