Mitä kaikkea miehenne osaavat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helmi-Kana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tosin itse unohdan sen päälimmäisen kannen ylös, kaiketi pitäisi minunkin kouluttautua uusiksi. Mies aina kuittailee asiasta. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:
Tosin itse unohdan sen päälimmäisen kannen ylös, kaiketi pitäisi minunkin kouluttautua uusiksi. Mies aina kuittailee asiasta. :ashamed:

:laugh: Ei oo tosi, meillä on ihan sama juttu! Tosin en näe tarpeelliseksi yöllä laittaa sitä kiinni, ku käyn 1-2 tunnin välein pissalla.. :saint:

Mun mies osaa:
-pestä pyykkiä
-vaihtaa vaipan ja muutenkin hoitaa pieniä
-lukea mun katseesta aika paljonkin asioita... B)

:D :D :D :D :D

säätää äänet vahvistimessa.
pakottaa mut siivoamaan torstaisin (siivouspäivä, ja silloin mulla jotenki aina pää kipee tai jotain)
osaa esittää ettei se tiedä autoista mitään.
tiskaa.

tekee yleensäkki kaikkee sellasta joihin yleisen kaavan mukaan vaaditaan nainen.hyvä ku nyplää pitsiä :)

Jaa-a... Sanotaanko näin, että tässä minun ukossa on työsarkaa. Ja jos haluaa tulla kouluttamaan, niin oikeastaan mie olisin vain tyytyväinen. Meillä kun kotitöitäkin pitää PYYTÄÄ häntä tekemään (eiväthän ne hänelle kuulu, mies kun on). Ja tähän soppaan kun lyödään miehen oikeasti paha auktoriteettiongelma, niin onhän tässä sulateltavaa kerrakseen... Arvatkaa mistä meillä tapellaan pirun usein? :whistle:

ilmoittamaan jos ei esim tulla jostain suunnittellusti tai sovittuna aikana. Tää oli siis uskomattoman vaikeeta, mut luulis et se ei olis... :whistle:

Se et keskustelee myös mun kanssa jos on jonnekki menossa et se asia on ok et mulla ei oo silloin mitään. Tämä toimii myös toisinki päin..

Toi vessanpytyn kansi-homma on kyl toiminu alusta saakka :D

Pesukoneen käyttö täyty neuvoo.. Nii ja et valkoiset ja värilliset pyykit pestään erikseen.. niitä ei voida laittaa samaa ja sanoo et pesin kirjopyykkii... huomas kyl ettei oo koskaan aikasemmin asunu kenenkää kans.. ja ettei äitinsä pahemmin oo pojallensa kotihommia opettanu saatikka pyykinpesuu

Mun mies yrittää koko ajan opettaa mua syömään niin etten murusta ja sotke, kohta 3 vuotta yrittäny. mä taas en oikein keksi siitä mitään, ehkäpä mä oon opettanu sitä relaamaan vähän. :D mä oon niin lunki kuski, eikä vaivaa stressi, se on hyvä meininki, lepposa tietenkin....

Se osaa:
-Löhötä sohvalla koko hereilläoloaikansa telkkaria katsellen
-Käyttää kaukosäädintä
-Avata itse jääkaapin oven
-Jättää takin ja kengät hienosti keskelle eteisen lattiaa

Mitähän se vielä osais...

Yhteistyössä