Mitä kannattaisi tehdä..liittyy meedioihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Haluaisin yhteyden erääseen tärkeään ihmiseen joka on nukkunutpois jo vuosia sitten. Olen nyt löytänyt meedioitten yhteystietoja, mutta mietin vielä onko kenelläkään kokemusta tälläisestä ja onko niistä istunnoinoista saanut oikeasti jotain irti?

Joko ovat huijareita tai yhteydessä demonihenkiin. Kuolleeseen omaiseesi et tule yhteyttä saamaan, se on jokatapauksessa varma.

Asia on siis sillä lailla että heihin, jotka ovat täältä jo pois, ei yhteyttä enää saa. Ei, vaikka jotkut rahastavat luvaten yhteyttä.

Minä niin toivoisin ja haluaisin uskoa siihen, että täältä poismenneet ovat tosiaan mahdollisuus saada yhteyksien päähän.. itselläni on paljon yliluonnollisia asioita sattunut niin paljon, että kai siksi tahdon uskoa myös yhteyden saamiseen rajan tuolle puolen hmm :/

Itse olen jutellut unissa edesmenneen isoäitini kanssa. Voitko kutsua henkilöä, jota kaipaat, uneesi? Jos hän on kuollut kauan sitten, se ei välttämättä onnistu. On voinut jo siirtyä jonnekin, mistä ei ole lupaa meidän kanssamme kommunikoida (niin olen päätellyt ). Jos poismenosta ei ole pitkä aika, voit vielä tavoittaa. Mutta ellei tämä onnistu helposti, älä jää roikkumaan. Hän on ehkä jo siirtynyt eteenpäin, tai lupaa yhteydenpitoon ei ole. Anna olla silloin rauhassa.

Meedioihin suhtautuisin varauksella. Yksi wannabe osui kerran kohdalle, pyytämättä. En oikein juttujaan ymmärtänyt, eivätkä ne tuntuneet tutuilta. Tällainen tunne onkin jo selvä merkki wannabesta.

Minä niin toivoisin ja haluaisin uskoa siihen, että täältä poismenneet ovat tosiaan mahdollisuus saada yhteyksien päähän.. itselläni on paljon yliluonnollisia asioita sattunut niin paljon, että kai siksi tahdon uskoa myös yhteyden saamiseen rajan tuolle puolen hmm :/

Ne ovat kaksi täysin eri asiaa. Se mihin haluaisi uskoa. Ja se mikä on todellisuus.

Suosittelen että jätät meediot käymättä.

[QUOTE="hola";22156232]Itse olen jutellut unissa edesmenneen isoäitini kanssa. Voitko kutsua henkilöä, jota kaipaat, uneesi? Jos hän on kuollut kauan sitten, se ei välttämättä onnistu. On voinut jo siirtyä jonnekin, mistä ei ole lupaa meidän kanssamme kommunikoida (niin olen päätellyt ). Jos poismenosta ei ole pitkä aika, voit vielä tavoittaa. Mutta ellei tämä onnistu helposti, älä jää roikkumaan. Hän on ehkä jo siirtynyt eteenpäin, tai lupaa yhteydenpitoon ei ole. Anna olla silloin rauhassa.

Meedioihin suhtautuisin varauksella. Yksi wannabe osui kerran kohdalle, pyytämättä. En oikein juttujaan ymmärtänyt, eivätkä ne tuntuneet tutuilta. Tällainen tunne onkin jo selvä merkki wannabesta.[/QUOTE]

Olen kuullut monen kertovan juuri noin, että on asteittaista tuo poismeno..eli toiset ovat menneet jo niin kauas, ettei yhteyttä enää saa tai sitten ei ole lupaa olla yhteydessä. Kuinkas poisnukkunutta voi kutsua uniin? Olisi niin paljon selvitettävää ko henkilön kanssa ja hän on nukkunut pois 4 vuotta sitten..luuletko onko aikaa kulunut jo liikaa?

Kyllä on olemasssa meedioita, jotka saavat yhteyttä toiselle puolelle. Esim olen kokenut hyviksi ja myös hyvin ihaniksi ihmisiksi Riitta Kujasen ja Leila Falkin. Kai ne googlettamalla löytyvät ja varmaan nuo nimekkäämmät, jotka ovat julkisuudessa, ovat turvallisia. Ihan ällistyttävän hyvin minulle on kerrottu Henkimaailmaan siirtyneistä omaisistani.

Ihmettelen, miksi suuri osa ihmisistä ei usko siihen, että Henkimaailma on olemassa. Eivätkö he ole koskaan tavanneet meediota?

Yleensä sellaiseen ei uskota, mitä pelätään ja mistä ei ole kokemusta.

Alkuperäinen kirjoittaja hyvä kokemus;22156388:
Kyllä on olemasssa meedioita, jotka saavat yhteyttä toiselle puolelle. Esim olen kokenut hyviksi ja myös hyvin ihaniksi ihmisiksi Riitta Kujasen ja Leila Falkin. Kai ne googlettamalla löytyvät ja varmaan nuo nimekkäämmät, jotka ovat julkisuudessa, ovat turvallisia. Ihan ällistyttävän hyvin minulle on kerrottu Henkimaailmaan siirtyneistä omaisistani.

Ihmettelen, miksi suuri osa ihmisistä ei usko siihen, että Henkimaailma on olemassa. Eivätkö he ole koskaan tavanneet meediota?

Mutta sehän tässä juuri onkin, että kuolleet ovat kuolleet eikä heihin saa yhteyttä vaikka sielu elääkin ikuisesti. Tietäjä- ja vainajahenget puhuvat noiden ihmisten kautta ja paljastavat asioita noille ihmisille. Nämä edellämainitut henget ovat demoneja ja sen takia tietävät kaiken näistä ihmisistä.

Olen kuullut monen kertovan juuri noin, että on asteittaista tuo poismeno..eli toiset ovat menneet jo niin kauas, ettei yhteyttä enää saa tai sitten ei ole lupaa olla yhteydessä. Kuinkas poisnukkunutta voi kutsua uniin? Olisi niin paljon selvitettävää ko henkilön kanssa ja hän on nukkunut pois 4 vuotta sitten..luuletko onko aikaa kulunut jo liikaa?

Kutsuin isoäitiäni ajattelemalla häntä illalla ennen nukkumaan menoa hyvin keskittyneesti ja pyysin hartaasti, että hän tulisi uneen. Ei tullut ihan ensimmäisellä pyynnöllä, eikä toisellakaan, mutta tuli sitten kuitenkin. Noin neljä kertaa olen unessa jutellut hänen kanssaan. Nyt yhteyttä ei enää ole, kuolemasta alkaa olla ehkä olla jo liikaa aikaa (pian 10 v.) Mutta en usko, että 4 vuotta on liikaa. Enhän tietenkään voi tietää...? Voihan olla, että hän on jo etääntynyt...Koeta kuitenkin rauhallisesti, eihän sitä koskaan tiedä...?

Mä uskon että varsinaisesti niihin sieluihin ei enää saa yhteyttä, mutta jokaisesta sielusta jää jälki tänne, ja on mahdollista saada "yhteys" siihen jälkeen ja saada niitä tietoja, jotka kyseisellä sielulla kuoleman hetkellä oli.

[QUOTE="mimmu";22156410]Mutta sehän tässä juuri onkin, että kuolleet ovat kuolleet eikä heihin saa yhteyttä vaikka sielu elääkin ikuisesti. Tietäjä- ja vainajahenget puhuvat noiden ihmisten kautta ja paljastavat asioita noille ihmisille. Nämä edellämainitut henget ovat demoneja ja sen takia tietävät kaiken näistä ihmisistä.[/QUOTE]

Ei. Kyllä ainakin tapaamani ihmiset ovat valon puolella. Sitä paitsi, kuolemaa ei ole. Sielu ei kuole. Miksi sinun mielestäsi sieluun ei voisi saada yhtettä?

Alkuperäinen kirjoittaja hyvä kokemus;22156488:
Ei. Kyllä ainakin tapaamani ihmiset ovat valon puolella. Sitä paitsi, kuolemaa ei ole. Sielu ei kuole. Miksi sinun mielestäsi sieluun ei voisi saada yhtettä?

Ei sielu kuole ei - siitä ollaan samaa mieltä :-). Mistä tiedät, että tapaamasi ihmiset ovat valon puolella. Uskon, että sieluun ei voi saada yhteyttä, koska kun ihminen kuolee, niin se sielu menee odottamaan tuomiota...taivas tai helvetti on sitten osoitteena. Sieltä ei tulla enää takaisin (siis sielu) ellei tuomari eli Jeesus takas pistä :-).

Täytyykin kokeilla tuota uniin kutsumista, jos vaikka saisin yhteyden pelaamaan. Täytyy ottaa nuo nimet ylös ja googlettaa ne siltä varalta, ettei itse saa yhteyttä rajan toiselle puolelle siirtyneeseen. Kiitos teille.

[QUOTE="mimmu";22156588]Ei sielu kuole ei - siitä ollaan samaa mieltä :-). Mistä tiedät, että tapaamasi ihmiset ovat valon puolella. Uskon, että sieluun ei voi saada yhteyttä, koska kun ihminen kuolee, niin se sielu menee odottamaan tuomiota...taivas tai helvetti on sitten osoitteena. Sieltä ei tulla enää takaisin (siis sielu) ellei tuomari eli Jeesus takas pistä :-).[/QUOTE]

Jos helvetti on jossain, niin kyllä se on jo maan päällä. Tuomiokin tulee jo maan päällä, tai sitten seuraavassa elämässä. Kiertokulku jatkuu niin kauan, että sielu oppii virheistään. Ehkä kaikki eivät opi koskaan. Ehkä se on se helvetti, ikuinen syntymä uudelleen.

[QUOTE="mimmu";22156588]Ei sielu kuole ei - siitä ollaan samaa mieltä :-). Mistä tiedät, että tapaamasi ihmiset ovat valon puolella. Uskon, että sieluun ei voi saada yhteyttä, koska kun ihminen kuolee, niin se sielu menee odottamaan tuomiota...taivas tai helvetti on sitten osoitteena. Sieltä ei tulla enää takaisin (siis sielu) ellei tuomari eli Jeesus takas pistä :-).[/QUOTE]

Olen selvätuntoinen. Hyvistä ihmistä tulee hyvä olo, pimeistä paha olo. Tunnen erityisesti enkelin lähelläni. Menin melko vasta kirjaston näyttelyyn, jossa oli Enkeli. Enkelin läsnäolon tunnen valtavan hyvänä olona. Energiat ovat hyvin korkeat, ilma tuoksuu ja iholla tuntuu väreitä. Joskus kuulen musiikkia.

Uskon, että elämme useamman elämän ihmisinä. Niin kauan, että opimme tarpeeksi ja pääsemme ylemmille tasoille. Meillä kaikilla on täällä auttajat vierellä, enkeli ja henkioppaat. Uskon kyllä Jeesukseen. Uskon myös sielunsuunnitelmaan ja henkisiin lakeihin. Apua pitää pyytää(rukoilla), ihmeitäkin tapahtuu. Kaikki mitä me ihmiset lähetämme toisille, tulee aina takaisin, niin hyvä kuin paha.

Kun omaiseni oli saattohoidossa, pyysin häntä tulemaan Henkimaailmasta luokseni vielä käymään. Hän on tullut monta kertaa unessa ja meedioiden välityksellä hän on kertonut minulle Henkimaailmasta. Eniten hän puhuu pyyteettömästä rakkaudesta, joka siellä vallitsee. Siellä on aina jokaisesta sielusta tietty osa jäljellä, vaikka sielu olisikin "kierroksella".

Alkuperäinen kirjoittaja hyvä kokemus;22156388:

Toki henkimaailma on olemassa.

Demonihenget kyllä osaavat ällistyttävän hyvin kertoa esim. kuolleiden sukulaistemme menneisyydestä yksityiskohtia, jotka saavat meidät vakuuttuneiksi, että keskustelemme edesmenneen omaisemme kanssa.

Vai onko tuo sittenkään ällistyttävää?

Demonit ovat yliluonnollisia henkiolentoja. He ovat toki seuranneet ihmisten elämiä, kyllä he helkposti osaavat kertoa asioita edesmenneiden menneisyydestä ja näin johdattavat elävätkin harhaan uskomaan että meedion kautta saa yhteyden tuttavaan tai sukulaiseen.

Minulle on 8 vuotta sitten kuollut äitini tullut monen kertaa uneen. Unessa ollaan keskusteltu ihan jokapäiväisiä asioita ja ihan kuin hän ei olisikaan kuollut. Joskus hänellä on ollut mummoni mukana, hän on kuollut 6 vuotta sitten. Eniten äitini tuli uniin silloin kun oli pahin ikävä. Nyt ei ole taas pitkään aikaan tullut, itsellä on elämä muuttumut valtavasti ja ikäväkin vain välillä jäytää ihan hirveästi. Auttoi pahimman yli. Samaa kertoi siskoni, kun hänen lapsensa kuoli.

Mene vain meediolle jos haluat. Kts. henkinenkehitys.fi. Mulla on käynyt niin että kaikkea tapahtuu ilman meedioitakin, olen itse kerran saanut yhteyden poismenneeseen, hän itse siis näytti sairautensa mihin kuoli. Menin tapaamaan yhtä vanhempaa ihmistä ja hänelle läheinen henkilö oli kuollut.
Mietin sitä että mikä sairaus ja mulle näytettiin se.
Äskettäin olin eräässä tilaisuudessa jossa oli henkimaailma lähellä. Pyytämättä siellä oli väkeä ja minun läheiseni, koin hänet ja hän sielullaan pyysi anteeksi mitä hän oli tehnyt mnulle.
Siis nimenomaan kukaan ei kutsu ketään, henkimaailma tulee lähelle ja omainen tulee jos sieltä puolelta halutaan. Koin suurta rakkautta tuossa tilaisuudessa ja liikutuskin oli suuri.
Samoin aikoinaan on ollut tapahtumia jossa meitä on ollut useampi henkilö paikalla kun on tapahtunut kaikenlaista. Itse en pelkää mitään olen saanut jo pienen ripauksen ja tiedon toiselta puolen mitä siellä on.

[QUOTE="vieras";22157106]Minulle on 8 vuotta sitten kuollut äitini tullut monen kertaa uneen. Unessa ollaan keskusteltu ihan jokapäiväisiä asioita ja ihan kuin hän ei olisikaan kuollut. Joskus hänellä on ollut mummoni mukana, hän on kuollut 6 vuotta sitten. Eniten äitini tuli uniin silloin kun oli pahin ikävä. Nyt ei ole taas pitkään aikaan tullut, itsellä on elämä muuttumut valtavasti ja ikäväkin vain välillä jäytää ihan hirveästi. Auttoi pahimman yli. Samaa kertoi siskoni, kun hänen lapsensa kuoli.[/QUOTE]

Se on aika lohdullinen tunne, eikö. Mullekin on jäänyt omalta kohdalta mieleen etenkin uni, jossa isoäiti kyseli työstäni ihan, niin kuin täällä maan päällä aina kyseli.

Kyllä varmaankin heidän tarkoitus onkin ollut lohduttaa. Itse surin ja kaipasin isoäitiä pitkään, vieläkin.

[QUOTE="minä";22157230]Mene vain meediolle jos haluat. Kts. henkinenkehitys.fi. Mulla on käynyt niin että kaikkea tapahtuu ilman meedioitakin, olen itse kerran saanut yhteyden poismenneeseen, hän itse siis näytti sairautensa mihin kuoli. Menin tapaamaan yhtä vanhempaa ihmistä ja hänelle läheinen henkilö oli kuollut.
Mietin sitä että mikä sairaus ja mulle näytettiin se.
Äskettäin olin eräässä tilaisuudessa jossa oli henkimaailma lähellä. Pyytämättä siellä oli väkeä ja minun läheiseni, koin hänet ja hän sielullaan pyysi anteeksi mitä hän oli tehnyt mnulle.
Siis nimenomaan kukaan ei kutsu ketään, henkimaailma tulee lähelle ja omainen tulee jos sieltä puolelta halutaan. Koin suurta rakkautta tuossa tilaisuudessa ja liikutuskin oli suuri.
Samoin aikoinaan on ollut tapahtumia jossa meitä on ollut useampi henkilö paikalla kun on tapahtunut kaikenlaista. Itse en pelkää mitään olen saanut jo pienen ripauksen ja tiedon toiselta puolen mitä siellä on.[/QUOTE]

Sun viestistä tuli mun silmien eteen semmonen kuva, jossa on vuorijono, ei mitään lumipeitteisiä vuoria, vaan ehkä jonkun lämpimämmän maan. Auringonnousu värjäs niitä jotenkin. Osaatko sanoa, miks. Tuli niin selvästi, että oli pakko kirjoittaa.

Yhteistyössä