Mitä kannattaisi tehdä..liittyy meedioihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hola";22157268]Se on aika lohdullinen tunne, eikö. Mullekin on jäänyt omalta kohdalta mieleen etenkin uni, jossa isoäiti kyseli työstäni ihan, niin kuin täällä maan päällä aina kyseli.

Kyllä varmaankin heidän tarkoitus onkin ollut lohduttaa. Itse surin ja kaipasin isoäitiä pitkään, vieläkin.[/QUOTE]

Kyllä siinä oli aamulla sellainen olo että tulipa vietettyä mukava päivä äitin kanssa, eikä sitten ollutkaan niin paha olla asiasta.

Sun viestistä tuli mun silmien eteen semmonen kuva, jossa on vuorijono, ei mitään lumipeitteisiä vuoria, vaan ehkä jonkun lämpimämmän maan. Auringonnousu värjäs niitä jotenkin. Osaatko sanoa, miks. Tuli niin selvästi, että oli pakko kirjoittaa.

En tiedä mutta ehkä olen asunut sellaisessa maassa. Nuorena olin yhdessä maassa jossa oli paikoitellen vuoriakin ja tuo vois olla tuttu kuvaus jostain hyvin kaukaa mulle.
Niin ja tykkäisin katsellakin tuollaista.

[QUOTE="minä";22157419]En tiedä mutta ehkä olen asunut sellaisessa maassa. Nuorena olin yhdessä maassa jossa oli paikoitellen vuoriakin ja tuo vois olla tuttu kuvaus jostain hyvin kaukaa mulle.
Niin ja tykkäisin katsellakin tuollaista.[/QUOTE]

Voih! Niissä vuorissa oli jotenkin lämmin väri, johtui kai auringosta. Ja "syvänteitä" tai "painaumia". Vaikutti jotenkin kuivalta maasto siinä kohtaa. Damaskos-sana pyörii mielessä, mutta en tiedä onko siellä mitään vuoria. Ehkä tietoinen mieli yrittää nyt jotain järkiselitystä lyödä päälle.
Kiitos, kun kommentoit. Tuntui niin kummalta, kuin postikortti olisi eteen lyöty. Ei tätä usein tapahdu, mutta aina joskus. Jos se sitten oli jäänne jostakin menneestä...! Lämmin olo tuohon kuitenkin liittyi. Hyvä tunne :)

Voih! Niissä vuorissa oli jotenkin lämmin väri, johtui kai auringosta. Ja "syvänteitä" tai "painaumia". Vaikutti jotenkin kuivalta maasto siinä kohtaa. Damaskos-sana pyörii mielessä, mutta en tiedä onko siellä mitään vuoria. Ehkä tietoinen mieli yrittää nyt jotain järkiselitystä lyödä päälle.
Kiitos, kun kommentoit. Tuntui niin kummalta, kuin postikortti olisi eteen lyöty. Ei tätä usein tapahdu, mutta aina joskus. Jos se sitten oli jäänne jostakin menneestä...! Lämmin olo tuohon kuitenkin liittyi. Hyvä tunne :)

Hei, olen asunut tässä elämässä sillä suunnalla, täytys oikein kartasta tarkistaa. Siis lähellä olevassa maassa. Ja se oli ihanaa aikaa. Ja sitten muinaisuudessa olen ollut Lähi-idän suunnalla(siis menneessä elämässä). Siis olen spontanisti muistanut.
Meinasinkin kysyä että tapahtuuko sulle joskus tätä "näkemistä"?
Toivottavasti et kaikkea musta näe, vai haluutko sanoa vielä jotain?

[QUOTE="minä";22157473]Hei, olen asunut tässä elämässä sillä suunnalla, täytys oikein kartasta tarkistaa. Siis lähellä olevassa maassa. Ja se oli ihanaa aikaa. Ja sitten muinaisuudessa olen ollut Lähi-idän suunnalla(siis menneessä elämässä). Siis olen spontanisti muistanut.
Meinasinkin kysyä että tapahtuuko sulle joskus tätä "näkemistä"?
Toivottavasti et kaikkea musta näe, vai haluutko sanoa vielä jotain?[/QUOTE]

Ei hemmetti. Nyt mun käsivarsien iho meni ihan kananlihalle. Vähän tuntuu pelottavalle.

Meinasin jo mennä nukkumaan, mutta palasinkin vielä kattomaan. Mä en oikeasti tiedä "näenkö" mitään. Kun en liiemmin näitä "postikorttinäkyjä" kenellekään kerro. Olen pistänyt ne mielikuvituksen piikkiin yleensä, mutta nyt tuli niin selkeä kuva. Tuleehan näitä kuvia joskus. Enneunia on tullut - eniten yleensä sen jälkeen, kun olen käynyt vyöhyketerapiassa niskahartiakipujani poistattamassa! Se vissiin avaa kropasta jotakin kohtaa. Olenkin vähän harventanut käyntejä, ettei mee yöt ihan villeiksi :D

Mutta hei, en näe mitään muuta, kuin ne vuoret ja sen lämpimän, hyvän tunnelman, mikä niihin liittyi. Joten ihan huoleti :) Nyt ei kun hyvää yötä! Oli kyllä mielenkiintoinen juttu tämä! Kiitos sulle, todistat, etten sit ihan hullu kai olekaan.

Ei hemmetti. Nyt mun käsivarsien iho meni ihan kananlihalle. Vähän tuntuu pelottavalle.

Meinasin jo mennä nukkumaan, mutta palasinkin vielä kattomaan. Mä en oikeasti tiedä "näenkö" mitään. Kun en liiemmin näitä "postikorttinäkyjä" kenellekään kerro. Olen pistänyt ne mielikuvituksen piikkiin yleensä, mutta nyt tuli niin selkeä kuva. Tuleehan näitä kuvia joskus. Enneunia on tullut - eniten yleensä sen jälkeen, kun olen käynyt vyöhyketerapiassa niskahartiakipujani poistattamassa! Se vissiin avaa kropasta jotakin kohtaa. Olenkin vähän harventanut käyntejä, ettei mee yöt ihan villeiksi :D

Mutta hei, en näe mitään muuta, kuin ne vuoret ja sen lämpimän, hyvän tunnelman, mikä niihin liittyi. Joten ihan huoleti :) Nyt ei kun hyvää yötä! Oli kyllä mielenkiintoinen juttu tämä! Kiitos sulle, todistat, etten sit ihan hullu kai olekaan.

Kyllä mäkin hätkähdin, odotin yöllä vastaustasi mutta olin ehtinyt jo mennä nukkumaan.
Hätkähdin siitäkin kun katsoin karttaa, olen ollut aika lähellä ja asunut viereisessä maassa.
Ei se ole hulluutta kuten tiedät, mulla on vähän samaa ja oon testannut kykyjäni jopa täällä..
Ja samalla annoit vinkin munkin niskahartiakipuihin, jospa kokeilisin kans vyöhyketerapiaa:)
Olen muuten huomannut että ihmisen mieli on ihmeellinen, rentoutuneessa tilassa tulee mm. luovia ratkaisuja esiin.

[QUOTE="minä";22158049]Kyllä mäkin hätkähdin, odotin yöllä vastaustasi mutta olin ehtinyt jo mennä nukkumaan.
Hätkähdin siitäkin kun katsoin karttaa, olen ollut aika lähellä ja asunut viereisessä maassa.
Ei se ole hulluutta kuten tiedät, mulla on vähän samaa ja oon testannut kykyjäni jopa täällä..
Ja samalla annoit vinkin munkin niskahartiakipuihin, jospa kokeilisin kans vyöhyketerapiaa:)
Olen muuten huomannut että ihmisen mieli on ihmeellinen, rentoutuneessa tilassa tulee mm. luovia ratkaisuja esiin.[/QUOTE]

Mahtanetko enää olla täällä. Kaivoin tän viestin aika kaukaa. Aika uskomattomalta kuulostaa! Pakko tunnustaa, että pelottaa vieläkin. Luulin oikeasti, että taas mielikuvitus on lähteny jylläämään. - Ensin kyllä vähän epäröin sitä suuntaa, Lähi-itä tuntui jotenkin "vahvalta", mutta ajattelin, onko korrektia mainita muslimimaata, jos vaikka olet harras kristitty :)

Ei mua kyllä yllätä, että olet selvänäköinen. Ehkä tämä homma siihen liittyykin. Jokin kanava sinulla kai oli "auki", kun vahingossa pääsin "kurkkaamaan" :). Olet aika rohkea, kun uskallat testailla täällä :D Itse olen ujo, enkä yleensä uskalla. Vyöhyketerapeutille en ole saanut sanotuksi vieläkään, vuoden hoitojen jälkeen, että hoitojen jälkeen "tietoisuus" tai asioiden ennalta näkeminen lisääntyy. Joten semmoisia vaikutuksia voit myös odottaa :)! Mutta kannattaa sitten ottaa koko vartaloon kohdistuva juttu, ei mulla ainakaan mitään vaikuta, jos vain jalanpohjia käsitellään.

Mukavaa syksyä!!

Mahtanetko enää olla täällä. Kaivoin tän viestin aika kaukaa. Aika uskomattomalta kuulostaa! Pakko tunnustaa, että pelottaa vieläkin. Luulin oikeasti, että taas mielikuvitus on lähteny jylläämään. - Ensin kyllä vähän epäröin sitä suuntaa, Lähi-itä tuntui jotenkin "vahvalta", mutta ajattelin, onko korrektia mainita muslimimaata, jos vaikka olet harras kristitty :)

Ei mua kyllä yllätä, että olet selvänäköinen. Ehkä tämä homma siihen liittyykin. Jokin kanava sinulla kai oli "auki", kun vahingossa pääsin "kurkkaamaan" :). Olet aika rohkea, kun uskallat testailla täällä :D Itse olen ujo, enkä yleensä uskalla. Vyöhyketerapeutille en ole saanut sanotuksi vieläkään, vuoden hoitojen jälkeen, että hoitojen jälkeen "tietoisuus" tai asioiden ennalta näkeminen lisääntyy. Joten semmoisia vaikutuksia voit myös odottaa :)! Mutta kannattaa sitten ottaa koko vartaloon kohdistuva juttu, ei mulla ainakaan mitään vaikuta, jos vain jalanpohjia käsitellään.

Mukavaa syksyä!!

Vastailen sulle vielä jos sattuu että kurkkaat vielä.. Mulla voi olla kans kanava auki joskus.
En olis aikaisemmin uskonut että palstan kautta vois mitään tietää, mutta yllätyin että keskittymällä saattaa joskus tulla "infoa". Eli kuvia. Toisista taas ei irtoa mitään.
Olen ujo kanssa, mutta täällähän voi olla anonyymi.
Olen vuosien myötä oppinut tunnustelemaan ja "katselemaan" asioita.
Se sun kuvasi heijastaa ehkä myös mun sisäistä maailmaa, mielentilaa.
Yritän jossain vaiheessa mennä vyöyketerapiaan, ehkä jopa psykologiseen vyöyketerapiaan.

Mukavaa syksyä sullekin!

Yhteistyössä