Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä oon jo kahvini juonuAlkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Juu.
Neljäs kahvikupillinen.
![]()
Mä luin että raskaana..Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:lämmintä colajuomaa :/ , raakana
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä oon jo kahvini juonuAlkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Juu.
Neljäs kahvikupillinen.
![]()
nyt mietin et mitä seuraavaksi joisin.. :xmas: *Mullako levotonta juttua tänään* :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä luin että raskaana..Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:lämmintä colajuomaa :/ , raakana![]()
![]()
Nakkipizza?Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä oon jo kahvini juonuAlkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Juu.
Neljäs kahvikupillinen.
![]()
nyt mietin et mitä seuraavaksi joisin.. :xmas: *Mullako levotonta juttua tänään* :ashamed:
Juomakeskeistä.
Mä taas en saa ajatuksiani irti nakkipitsasta. :xmas: :ashamed:
Mullakin polttelee mäyris tuolla kaapissa.. B) Pitäikö jo??..edes yks.. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No ei nyt vieläMut nyt siis kahvia kupissa,illemmalla sitten jotain muuta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä luin että raskaana..Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:lämmintä colajuomaa :/ , raakana![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mullakin polttelee mäyris tuolla kaapissa.. B) Pitäikö jo??..edes yks.. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No ei nyt vieläMut nyt siis kahvia kupissa,illemmalla sitten jotain muuta
![]()
![]()