Mitä mä ostan mun lapselle joululahjaks??=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nellustiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nellustiina

Aktiivinen jäsen
09.09.2006
5 360
5
38
Ei oikeesti mitää tietoo kos en halua mitää krääsää.... :/ ehdotuksia 5-vuotiaalle tytölle jolla on jo ihan liikaa leluja??

Baby born heppa+sen hevoskärryn saa joululahjaks muusta ei oo tietoo...

Käytiin juuri eilen ostoksilla ja mukaan 5v tytölle tarttui Baby born-nukke, ratsastajabarbie, barbien hevonen, twister-peli, sellainen my little pony (pehmo, jolla kova pää ) jolla on joku ihmeen kävelyteline, sekä samanlainen my little pony joka on niinkuin vauva, eli oli vähän pienempi ja sillä taisi jokin tutti tai tuttipullo olla.
Lisäksi paketti, jossa 3 my little ponya, sekä joku my little pony, jossa oli vähän vaatettakin (oli kai joku prinsessaversio, kun oli kruunukin) sekä vielä my little pony, joka oli kimaltava.

Nuo ponit ovat nyt NIIIIIIIIIIIIIIIIN in, että :laugh: :D

Saisitkos tuosta jotain vinkkiä?

Baby bornin vaatteita. Meidän tyttö ainakin toivoo sitä ponia ja ratsastajan vaatteita =) Ja toivelistalla on myös taikinakulho ja muumi-kakkuvuoka. Tukkapompuloita, käsineet, shampoota ja kylpyvaahtoa, uusi hammasharja + tahna.

tollaki on noita my little pony juttuja aika paljo... juu ajattelin kans jotain palapelejä ku tykkää nii kovasti mut minkälainen toi peppi kirja on??? nkiinnostais kovasti... ja noita vaatteita..ajattelin ite kans tota ratsastaja pukua

on taatusti täällä vaikeata kertoa vinkkejä,minä en ainakaan osaa vastata,enkä itsekkään tuonlaista täällä kysyisi kun ventovieraasta lapsesta sentään kysymys

Yhteistyössä