Mitä mä teen? Synttäriasiaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirosana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kirosana

Vieras
Ekaluokkalainen on eilisestä saakka hokenut, että kaveri sanoi että tänään on sillä synttärit ja kaveri pyysi häntäkin mukaan. Synttärit ovat keilahallilla.
Mutta ei ole mitään tietoa kellonajasta, eikä mulla ole edes tuon lapsen vanhempien puhelinnumeroa.

Oon yrittänyt sanoa tuolle lapselle, ettei sinne voi mennä. Me ei voida mennä päivystämään koko päiväksi hallille. Sitä paitsi ehkä mun lapseni ei ole edes tervetullut sinne, kun ei ole "paperikutsua" saanut?

Mutta ei mene jakeluun. Ei mitenkään päin. Jankuttaa vaan että nyt lähetään äiti.

Argh. Mitä mä teen? Jätänkö kylmästi nyt tän asian tähän, vai pitääkö mun lähteä käymään kattomassa siellä hallilla? Hemmetti soikoon.

Ilman oikeaa kutsua ei pidä mennä. Lapset nyt kutsuu ketä vain. Meilläkin on synttäreillä ollut ylimääräisiä tulijoita, kun lapsi on kielloista huolimatta kutsunut joitain ihan suullisesti ilman kutsua. Ei kiva, kun ylimääräisiä tulee.

No itse en luottaisi pelkkään lapsen tietoon tuosta....Kyllähän noin pienillä vielä (ja isommillakin?) pitää kutsun tulla vanhempien kautta. Textari tai paperikutsu.
Eihän ne osaa itse kyyditä itseään vielä....

Miksei sulla ole lähimpien kaverien vanhempien yhteystietoja? Meillä on jo päiväkodissakin.

Jaa, en tiedä miksei meillä ole just tuon pojan yhteystietoja. Ei pojan luokalla ole jaettu mitään lappua, jossa olisi jokaisen vanhemman puhelinnumerot (vaikka se olisikin hyvä idea).

Yhteistyössä