MITÄ MÄ TEEN TÄLLE MUN MAHALLENI?!! (kuvia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Skarppia pliis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No joo eihän tuosta voi kyllä erehtyä luulemaan että vauvamaha olis, se kun pömpöttää eteenpäin navan alla, ja sinulla on tuollainen pehmeä kerros vähän niinkuin joka puolella! Ihan selvästi sokerilla syöty tuollaiseksi, koitas ottaa tää suuri paasto ihan vaikka herkkupaastona, niin pääsiäisenä ei edes tee mieli suklaata kun on niin kiva maha! Vatsa- ja kylkilihaksia voisit tehdä, ihan perus sivutaivutuksia ja selällään jalat ylhäällä voi tehdä kotioloissakin.

Ja muille tiedoksi, että tunnistan tuon mahatyypin itsessäni: vaikka muualta on hoikka, niin tuo on just sitä haitallisinta vatsanseudun rasvakertymää joka eniten altistaa sydän- ja verisuonitaudeille! Siksi sille olis hyvä tehdä jotain jo tuossa vaiheessa.

Siis anteeksi, jos joku tästä nyt veti herneet nenäänsä.
Myönnän, että mulle painon/kropan tarkkailusta on tullut pakkomielle,
tosin olen vain liian laiska anorektikoksi eikä musta bulimikkoakaan saa.

Mutta ehkä kehonkuvani on sitten vääristynyt ja itsetuntoni kyllä heikko!

Kiinteytystä olen itsekin miettinyt. En vain tiedä mistä aloittaa.
Lenkkeilen silloin tällöin, mutta se ei todellakaan riitä siihen nähden miten paljon syön.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Lenkkeilen silloin tällöin, mutta se ei todellakaan riitä siihen nähden miten paljon syön.

Sun vatsa näyttää oikein hyvältä. :)

No mikset sä voi tehdä niin vatsalihasliikkeitä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No joo eihän tuosta voi kyllä erehtyä luulemaan että vauvamaha olis, se kun pömpöttää eteenpäin navan alla, ja sinulla on tuollainen pehmeä kerros vähän niinkuin joka puolella! Ihan selvästi sokerilla syöty tuollaiseksi, koitas ottaa tää suuri paasto ihan vaikka herkkupaastona, niin pääsiäisenä ei edes tee mieli suklaata kun on niin kiva maha! Vatsa- ja kylkilihaksia voisit tehdä, ihan perus sivutaivutuksia ja selällään jalat ylhäällä voi tehdä kotioloissakin.

Ja muille tiedoksi, että tunnistan tuon mahatyypin itsessäni: vaikka muualta on hoikka, niin tuo on just sitä haitallisinta vatsanseudun rasvakertymää joka eniten altistaa sydän- ja verisuonitaudeille! Siksi sille olis hyvä tehdä jotain jo tuossa vaiheessa.

Juuri näin mietin itsekin,
mutta kaipaan sitä ulkopuolista tukea, jotta saisin todella otettua itseäni niskasta kiinni!

En siis pidä itseäni LÄSKINÄ, mutta vatsanseutu on todellakin ongelma mulla.
Kun kyykistyn, makkaroita tulee melko hurjasti :ashamed:

Sinänsä pituus-paino -suhteeni on ok (162cm ja 50kg), mutta vatsanseutu on löysä. Pystyis nyt vaan ens alkuun kieltäytyyn kaikista herkuista...

Alkuperäinen kirjoittaja google auttaa jos ei muuten tiedä:

No mikset sä voi tehdä niin vatsalihasliikkeitä?

Teen kyllä, mutta liian harvoin jotta niistä vaikutusta olis!
Kaipaan tsemppiä :(
Enkä kyllä edes tiedä teenkö niitä oikein, kun ei tunnu missään.

Eli jotenki mä oon "pettyny" vatsalihasliikkeiden vaikutukseen, kun en ole huomannut niiden avulla tuloksia. :D (Huom, olen siis erittäin mukavuudenhaluinen ja laiska)

Ehkä sairastat anoreksiaa? Jos näet oman kehosi noin vääristyneesti? Jos jotakin suosittelen, niin terapiaa. Ja kiinteyden vatsaan sata vain ja ainoastaan liikkumalla ja tekemällä vatsalihas liikkeitä monipuolisesti.

Siis ihan kauhee läskimakkara. Googletapa ProAna -sivustoja netistä ja käy kattomassa miltä hoikan nätin tytön pitäisi näyttää! Ja tee ihmeessä jotain tuolle hirveelle luomelle, näyttää ihan kamalalta kun on tuollainen rupi valkoisessa kanannahan näköisessä ihossa!

Alkuperäinen kirjoittaja xooox:
Siis ihan kauhee läskimakkara. Googletapa ProAna -sivustoja netistä ja käy kattomassa miltä hoikan nätin tytön pitäisi näyttää! Ja tee ihmeessä jotain tuolle hirveelle luomelle, näyttää ihan kamalalta kun on tuollainen rupi valkoisessa kanannahan näköisessä ihossa!

En mä luomistani kommenttia tarvitse, niille kun en mitään voi.
Kuten en myöskään valkoiselle iholleni. :)
Suihkurusketus ei ole hintansa väärti, sekin on kokeiltu
- samoin solarium, joka ei tartu. Auringossa vain palan, en rusketu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ei toi kyllä anorektinen vielä missään nimessä ollut! Laihduttaa ei tarvi mutta kiinteyttää voi ja pitää. Eli vatsalihasliikkeitä vaan reilusti. Suorat, vinot ja syvät niin kiinteytyy ja erottuu lihakset. Samalla pienenee se vyötärön mitta niin ap on tyytyväinen kun muka laihtuu ;)

Viitsitkö vielä kertoa miten lihas kiinteytyy? No, ei se juurikaan kiinteydy, lihastonuksen muutos on erittäin marginaalista. Lihas kasvaa ja/tai vahvistuu, josta seuraa se parempi erottuminen.

Vatsalihasliikkeitä kandeisi tehdä kunnon lisäpainoilla, ja opetella tekniikka kunnolla.

Ai oot 162 cm / 50 kg??? On sulla sitten muuallakin läskiä? Taitaa olla lyllyperse ja paksut tankkijalatkin..

Ongelmani on se, etten ole kiinteä.

Olet sä ennemmin kiinteä, kuin löllö. Jos teet vatsalihaksia, niin tee syviä sellaisia, mene vaikka latinoon tai alaharrastaa jotain tanssia. Ja jos teet vatsoja lattialla, niin veedä maha sisään, ettet tee väärällä tavalla niitä.

Mutta siis en ymmärrä, mistä olet huolissaan.

Mutta auttaako aluksi pelkkä lenkkeily kiinteyttämään?
Jos esimerkiksi kuukauden lenkkeilisi säännöllisesti ja sitten pikkuhiljaa tehostaisi liikuntaa, esim. kuntosali, bodypump?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ai oot 162 cm / 50 kg??? On sulla sitten muuallakin läskiä? Taitaa olla lyllyperse ja paksut tankkijalatkin..

Ongelmani on se, etten ole kiinteä.

Olet sä ennemmin kiinteä, kuin löllö. Jos teet vatsalihaksia, niin tee syviä sellaisia, mene vaikka latinoon tai alaharrastaa jotain tanssia. Ja jos teet vatsoja lattialla, niin veedä maha sisään, ettet tee väärällä tavalla niitä.

Mutta siis en ymmärrä, mistä olet huolissaan.

Miten syviä vatsalihaksia tehdään?
Voiko sitä näin netin välityksellä edes neuvoa? :D

Yhteistyössä