MITÄ MÄ TEEN TÄLLE MUN MAHALLENI?!! (kuvia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Skarppia pliis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja xooox:
Ai oot 162 cm / 50 kg??? On sulla sitten muuallakin läskiä? Taitaa olla lyllyperse ja paksut tankkijalatkin..

Ongelmani on se, etten ole kiinteä.

Olet sä ennemmin kiinteä, kuin löllö. Jos teet vatsalihaksia, niin tee syviä sellaisia, mene vaikka latinoon tai alaharrastaa jotain tanssia. Ja jos teet vatsoja lattialla, niin veedä maha sisään, ettet tee väärällä tavalla niitä.

Mutta siis en ymmärrä, mistä olet huolissaan.

Miten syviä vatsalihaksia tehdään?
Voiko sitä näin netin välityksellä edes neuvoa? :D

Jumppapalloa on kehuttu myös tuota varten?

Jätä vaalea leipä pois.

Syön pääsääntöisesti ruisleipää tai täysjyväleipää.
Vältän myös limsaa ja sipsejä, mutta sitten taas suklaata ja mehua menee senkin edestä. Että syömisten suhteen on kyllä petrattavaa ja paljon, vaikka mielestäni syön suht terveellisesti noin muuten!

Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:
Alkuperäinen kirjoittaja xooox:
Ai oot 162 cm / 50 kg??? On sulla sitten muuallakin läskiä? Taitaa olla lyllyperse ja paksut tankkijalatkin..

Ongelmani on se, etten ole kiinteä.

Olet sä ennemmin kiinteä, kuin löllö. Jos teet vatsalihaksia, niin tee syviä sellaisia, mene vaikka latinoon tai alaharrastaa jotain tanssia. Ja jos teet vatsoja lattialla, niin veedä maha sisään, ettet tee väärällä tavalla niitä.

Mutta siis en ymmärrä, mistä olet huolissaan.

Miten syviä vatsalihaksia tehdään?
Voiko sitä näin netin välityksellä edes neuvoa? :D

Jumppapalloa on kehuttu myös tuota varten?

Sitä olen joskus kokeillut, mutta en mä saanut sitä palloa pysymään paikallaan! :laugh: Kai mä tein senkin väärin.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Kertokaas nyt mulle mitä se kiinteytyminen on? Luuleeko joku että rasvaa tai lihasta voi kiinteyttää?

No kylläpäs sä jaksat nipottaa :) Kiinteyttäminen on ihan yleinen termi vaikka se ei "virallisesti" sitä ole. Laihduttaminenko on sitten sun mielestä parempi termi sille asialle? Lihaksen ja voiman kasvattaminenkin on eri asia.

Alkuperäinen kirjoittaja as:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Kertokaas nyt mulle mitä se kiinteytyminen on? Luuleeko joku että rasvaa tai lihasta voi kiinteyttää?

No kylläpäs sä jaksat nipottaa :) Kiinteyttäminen on ihan yleinen termi vaikka se ei "virallisesti" sitä ole. Laihduttaminenko on sitten sun mielestä parempi termi sille asialle? Lihaksen ja voiman kasvattaminenkin on eri asia.

Jaksan toki, koska toi sana aiheuttaa paljon ajatusvirheitä, ja sitä kautta vaikeuttaa tavoitteisiin pääsyä. Mä yritän itse asiassa auttaa, mutta kun olen nipoksi syntynyt. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pystyis nyt vaan ens alkuun kieltäytyyn kaikista herkuista...

Ei kaikista tarvii kieltäytyä, jos vaikka aloittaisit puolella! Ja lisäät sitä jumppaa, joka aamupäivä ja iltapäivä 50 vatsalihasta ylöspäin ja sivuille, kyllä se siitä lähtee! Ei tarvii mitään ihmeitä alkaa tekemään, kunhan jotain alkaa! Jos kaikki jää suunnitteluasteelle kuukausiksi, niin ei tulostakaan synny!

Oliskohan nyt kyseessä anorektiikon vääristynyt omakuva? Ota ap yhteyttä kuntasi terveyskeskukseen ja pyydä aika lääkärin vastaanotolle. Jos olet nuori ja lapsetonkin vielä, niin saatat aiheuttaa itsellesi pitkälle kestävän sairauden tai jopa lapsettomuuden. Hae välittömästi apua ennen kuin on myöhäistä!

Missä se kauhee maha oli?? Kun en nähny vaikka kuvat katoin.. :whistle:

Mutta, jospa hankkisit vaikka salikortin, se maksaa sen verran ettei sitä viiti jättää käyttämättäkään/liian vähänlle käytölle.
Käyt siellä tekemässä niitä vatsoja, sieltä vissiin voi pyytää apua ja opastusta, että menee varmasti oikein.
Tsemppiä!!

Yhteistyössä