J
juujuu
Vieras
Siis häh? Cesar Millan hakkaa koiria?
Niin just, sen kun näkis...
t. millanisti
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis häh? Cesar Millan hakkaa koiria?
Siis miten te ette voi tietää tätä? Nettihän on pullollaan noita "behind the scene"-pätkiä cesarin todellisista koulutustavoista.
Siis miten te ette voi tietää tätä? Nettihän on pullollaan noita "behind the scene"-pätkiä cesarin todellisista koulutustavoista.
Mä ymmärrän, et lemmikki voi olla tosi rakas, ja anteeksi nyt kun sanon tämän mutta siis.. Vähän vaikuttaa nyt siltä että miehelläsi on arvojärjestys pikkusen hukassa. Se lapsi on teidän molempien vastuulla, ja teidän tehtävä on taata lapsen turvallisuus. Sä asut siinä taloudessa myös, on sullakin sananvaltaa.
Niin just, sen kun näkis...
t. millanisti
Alkuperäinen kirjoittaja otas selvää;22623001:En ole nähnyt yhtään tällaista videota, mutta miksi sitten olen saanut oman huonokäytöksisen koirani, samoin siskoni ja vanhempieni koiran tottelemaan ainoastaan noita ceasarin ohjeita käyttäen? Enkä ole KOSKAAN lyönyt koiraa. Kyl ne tepsii ne keinot, oikeasti, ei tarvitse edes ääntään korottaa, saati sitten kättä. Olen kuullut myös monelta monelta muulta että cesarin ohjeet ja neuvot toimii. Ja kyse ei ole lyömisestä.
Mä en usko hetkeäkään. Kaikkea voi myös lavastaa.
Miten sä lavastat ihmisen lyömään koiraa jos hän ei oikeasti lyö?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja otas selvää;22623098:Pahoittelen, video ei näy, ainakaan minulla. Joku toinen linkki kun niitä on kuulemma pilvin pimein....?
Lisäksi cesarin tiedetään myös käyttävän piikkipantoja koulutettavilla koirilla, siis sellaisia jossa piikit ovat sisäpuolella, vasten koiran kaulaa. Mielestäni muutenkin aggressiivinen ja pakottava, negatiiviselle viestinnälle perustuva koirankoulutus on paljon huonompi kuin positiivisille viesteille ja palkitsemiseen perustuva koulutus.
Niin, ja sehän siinä onkin, että tuo nimenomainen koira on paljon enemmän kiintynyt mieheeni, joten totteleekin häntä paremmin. Toki tottelee muakin, mutta samanlaista miellyttämishalua sillä ei mua kohtaan le. Kuuluu ihan rodun piirteisiin että kiintyy yhteen perheenjäseneen eniten, ja vastaavasti taas uros on kiintynyt minuun ja tottelee mua paremmin kuin miestäni. Mies ei vaan suostu käsittämään sitä, että mä olen kymmenen tuntia päivässä keskenään lapsen ja koirien kanssa, ja on kohtuutonta, että mun pitäisi joka sekunnilla kytätä mitä koira tekee, mulla ois muutakin tekemistä. Olen myös kottanut selittää asiaa sitä kautta että koira on ihan oikeasti vaarallinen lapselle, ja sitäkin, että varmasti jos kyseessä olisi isompi koira, mieskin olisi kanssani samaa mieltä. Mä olen jo kertaalleen sanonut, että pian on edessä se tilanne, että mies valitsee joko koiran tai mut ja lapsen, mutta lapsi ei voi asua samassa taloudessa purevan koiran kanssa.
Mies vetoaa aina siihen, että kun poika kasvaa ja oppii puhumaan, koira ei enää tee tota, tai että pidetään koira eri huoneessa kun hän ei ole kotona (mikä ei musta ole reilua koiralle), ja jos mä siltikin vaan intän, alkaa itkemään ja ilmoittaa ettei koskaan luovu koirasta.
Lisäksi cesarin tiedetään myös käyttävän piikkipantoja koulutettavilla koirilla, siis sellaisia jossa piikit ovat sisäpuolella, vasten koiran kaulaa. Mielestäni muutenkin aggressiivinen ja pakottava, negatiiviselle viestinnälle perustuva koirankoulutus on paljon huonompi kuin positiivisille viesteille ja palkitsemiseen perustuva koulutus.
Alkuperäinen kirjoittaja otas selvää;22623129:Mutta jos sinä kokeilet noita keinoja, jotka tulee ihan telkkaristakin, etkä kuuntele mitään huhupuheita, niin kyllä ne ihan oikeasti toimii! Ei tarvita mitään piikkipantoja tai lyömistä. Kokeile ihmeessä.
Olen katsonut melkein kaikki jaksot, jotk suomessa on näytetty. KOSKAAN cesar ei ole itse tuonut piikkipantaa koiralle, vaan saattaa harvoin käyttää koiralla jo olevaa pantaa. Yleensä käyttää narua pantana, kun kouluttaa. Piikkipanta ei ole USASSA kielletty, mutta Cesar käyttää paljon mieluummin tavallista hihnaa.
Ei kannattais uskoa kaikenmaaliman kuulopuheisiin.
Ja sä todella uskot että kun jätkä takoo miljoonia tolla koulutussysteemillä niin jos kerran kaikki tietää että pahoinpitelee koiria niin kukaan ei kuitenkaan ole puuttunut vaan on entistäkin suositumpi. Missään ei myöskään ole ollut mitään uutisointia tästä, vain epämääräisiä nettilinkkejä jotka ei toimi, miksi?
Tavallinen koirankoulutus ja Cesarin ongelmakoulutus on aika eri asioita. Jos koira on uhka perheessä tai huonokäytöksinen, niin auttaakohan siinä namit ja kutittelu? VAI itsevarma käytös ja selkeät säännöt?
Monet ohjelman pätkistä on konfliktitilanteita koiran kanssa, tottakai siinä pitää laittaa asiat järjestykseen eikä alistua koiralle. Näytäpä vielä se video, jossa Cesar hakkaa koiria? narusta kiinnipitäminen ei ihan käy pahoinpitelystä (Shadown tapaus)