Mitä mä teen ???? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nimetön 1980
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lopetatte suhteen,kyllä sä jostai jonku löydät joka vetää röökiä niinku sinäkin! Anna miehen mennä etsimään itselleen semmoinen emäntä joka ei kessuttele! Eikai tuossa ole vaihtoehtoja kun sinä et aio luopua tupakasta ja miehesi ei kestä että poltat,parempi sitten että olet yh!

Vaikka itse tupakoinkin niin ymmärrän että se häiritsee sellaista joka ei polta. Kun itsestäkin rööki maistuu ja haisee pahalta niin entäs sitten sellaisesta joka ei polta itse mutta joutuu sitä nuuskimaan ja maistamaan toisesta...
Jos sä pystyt hyvin olemaan polttamatta pitkiäkin aikoja niin miksi edes poltat? Järjetöntä. Ei oikein toimi 'se on mun pahe', taitaa olla vaan joku turvatutti?

Vähän ihmettelen, miten mies on alun perinkään alkanut olemaan kanssasi, koska tupakoit? Tiesikö hän siitä alusta asti? Jos tiesi, voi olla, että kyseessä on sellainen ikävä tapaus, joka uskoo voivansa muokata naistaan mieleisekseen, varsinkin kun olet paljon nuorempi.

En suosittele, että lopetat miehen mieliksi. Selvitä suhdeasia ensin, mutta koita lopetella sitten itseksesi, ihan terveyden vuoksi. Voin kertoa, että elintapojen aiheuttamat terveysongelmat alkavat realisoitua noin 35-vuotiaasta alkaen, älä anna niin käydä sinulle.

t. 40-v.

No tuohan on hyvin selvä. Mies on yrittäny näyttää miten mukavaa teillä voisi olla yhdessä. Mutta hän on myös aina tehnyt selväksi, että mitään vakavempaa ei tule josset tuota inhottavuutta lopeta. Avaimet on sulla. Etköhän ole päätöksess tehnyt. Miestä toki harmittaa, mikä voi nyt purkautua äkäilynä tuosta asiasta, kun näkee ettet ole sittenkään halukas olemaan hänen kanssaan.

Paheesi? Nii-in, et halua lopettaa ja sitoutua. Kuvittelet että tupakointi on vielä jotenkin cool. Siistiä hengata sielä ulkona, tai kiva fiilistellä uuden miehen kanssa baarin röökikopissa, kun nykyinen on lopettanut suhteenne.

Kyllähän tupakoivia miehiä löytyy se on varma. Toivottavasti ovat muuten yhtä mukavia kuin tuleva exäsi.
Anna palaa vaan! Mut pysy sit kaukana niistä, jotka ei tupakoi - kuten lapsesi

Pakko kommentoida tupakoimattoman ja alkoholittoman miehen näkökulmasta, että itse en ennusta kovin pitkiä suhteita kontrolloiville yksilöille jotka yrittävät muuttaa toista puoliskoa mutta eivät koskaan jousta omista kapeista tavoistaan ja mielipiteistään. Kyllä aito rakkaus sallii minusta myös pahoja tapoja ja virheitäkin.

Itselleni ongelmana olisi sekä alkoholin ja tupakan osalta vain selkeästi ongelmaksi muodostunut käyttö.

Yhteistyössä