Mitä meinaatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minttu

Vieras
Mä tuosta meidän autosta mietin ku huomasin tässä yks päivä et lapset oli naarmuttaneet tuon auton keulan. Tosi rumat jälet siinä.
Kehtais ko sitä pyyttä vakuutusyhtiöltä maalaus? Ku toi auto tarttis sitä muutenki.
Onko se väärin?

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
no naarmutat vähän lisää joka puolelta ja soitto vakuutusyhtiöön :D
varmista vaan ettei kukaan näe :attn:

;) jos mä eka soitan ja naarmutan sit et korvaako se mitään.
Ko ovat jo joutuneet korvaamaan meille lapsen tuhoja :o
Mut maalia toi auto tarttis joka tapauksessa.

oikeestaan ihan sama mikä on järjestys, niitä naarmuja vaan pitää olla oikeesti sitten kun vaaditaan niitä näyttämään.
omavastuu osan joutuu aina kuitenkin maksamaan...

Ei ne välttämättä koko autoa kuitenkaa maalauta, vaan ne osat mitkä on naarmutettu.
Ja kannattaa tosiaan eka soitella ja kysellä jos sen noin haluaa tehdä.. On muuten aika ikävä jos on koko auton jo rapsutellu ja ne sanookin siäl et ootte jättän just sen ilkivaltaosion ottamatta tai jotaa muuta yhtä kivaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
oikeestaan ihan sama mikä on järjestys, niitä naarmuja vaan pitää olla oikeesti sitten kun vaaditaan niitä näyttämään.
omavastuu osan joutuu aina kuitenkin maksamaan...

No noi naarmut kyllä huomaa kuka tahasa et ne ei kuulu tuohon keulaan. Oikeen pyöritetty ja hangattu. Ja niitä ON.
MIELETTÖMÄN ruma!

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Ei ne välttämättä koko autoa kuitenkaa maalauta, vaan ne osat mitkä on naarmutettu.
Ja kannattaa tosiaan eka soitella ja kysellä jos sen noin haluaa tehdä.. On muuten aika ikävä jos on koko auton jo rapsutellu ja ne sanookin siäl et ootte jättän just sen ilkivaltaosion ottamatta tai jotaa muuta yhtä kivaa :)

Aivan. me maalautettais kokonaan ja maksettais sit loput itse.
Mut nyt mä lähen maalailemaan unia. Hyvää yötä.

Yhteistyössä