Mitä mie tuon kans teen?

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Mie oon lomailemassa, mökillä, en omalla mökillä vaan vuokramökillä täälä jossaki pohjosessa... Vauvan kans, mies on töissä toisaalla. Minun veli oli täällä eiliseen asti mut lähti kotia, tullee ylihuomenna hakemaan vauvan ja vie miehelle ja mie jään tänne vielä yksin (jos uskallan ).
No onpas sitte eräs ukkeli, joka jo eilen tuli tuohon pihalle norkoilemaan ja veli meni sen kans sitte jutteleen. Oli kyselly minun tuntomerkkejä että tääläkös mie majailen ja veli oli vastannu ympäripyöreästi jotaki, olivat sitte jutellu niitänäitä siinä ja se ukkeli lähti.

No sitte ko minun veli lähti se ukkeli oliki oven takana, pyysi päästä sisälle ja mie sanoin etten mie päästä tuntemattomia sisälle, se sano että hän on tämän mökin omistajan kaveri, eniveis, tuntematon mulle. Kyseli tarvinko mie mittään, polttopuita tms. Sanoin että ossaan hakea itekki enkä tarvi mittään. Alko tekkeen lähtöä ja sano että olen nätti nainen :ashamed:

Illalla se tuli taas, sillä oli joku pussi matkassa ja kysy tulisinko tuonne grillikodalle sen kans paistamaan kalaa :laugh: Sanoin että minun pittää laittaa lapsi nukkuun ja laitan itekki ko olen väsyny, puoli päivää oltu mustikassa... No se meni sitte yksinään sinne paisteleen kalaa ja myöhemmin yöllä vielä kävi oven takana kysymässä haluanko valmista kalaa ja vastasin että olen allerginen. NO SITTE, se kysy että jos hän hankkii mulle lapsenvahin niin lähenkö huomenna (siis tännään ) syömään, sanoin että olen varattu ja en lähe, se siitä sitte lähti menemään mittään sanomatta...

Ja mie koko yön kuuntelin kaikkia rapinoita ja aattelin että se hiippailee tuolla jossaki :kieh:

Tänä aamuna se tuli taas ko oltiin pihalla vauvan kans. Tuo koiraki alko jo murahtelleen sille ko tuli niin lähelle minua ja mie yritin kauemmas, maanitteli minua että voin lähteä sen kans sinne ja tänne ja plaaplaaplaa... Äkkiä sisälle ja soitin tämän mökin vuokraajalle että kuka tuo tyyppi on, ei tunne kuulema mut sano että jos vielä häirittee niin hän tullee kattomaan.

No ei paljoa lohuta. Joku jäppinen jolle ei mee sana perille, paljonkos mie oon nuita elämäni aikana nähnykkään ja monenkos kanssa on käyny enemmän ko ikävästi... :snotty:

Onneksi on tuo koira, ei huvittais vielä kotiakkaan lähteä...

Aattelin että haen takakontista miehen jättikumpparit tuohon oven viereen? :D

Älä nyt sinne ainakaan enää ihan yksin jää! Tuollaset hullut voi ihan oikeasti tehdä mitä vaan. Jos et anna suosiolla, niin sitten otetaan väkisin!

Vaikka loman keskenjääminen harmittais, niin lähe menemään sieltä mökiltä!

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Yöks mikä äijä, tietty joku tuntureiden vanhapoika. :D

No jotaki kesäromanssia se vissin on vailla mut hyiiii.... Yäk. Ei se oo pahankaan näkönen, jos olisin sinkku niin voisin hyvinki kuvitella että oisin kiinnostunu mut nyt minua lähinnä ällöttää. :$ Tosin se kiinnostus rapisis viimeistään ko luonne tulis selville :D

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Lapin kairoissa liikkuu uskomattoman pimeätä porukkaa. Semmosta Syvä joki -meininkiä. Minä olisin lähtenyt jo veljen kyytiin.

Useimmiten ne on kyllä ihan vaarattomia, mutta ehkä mäkin tuossa tilanteessa olisin hypäänyt jo veljen kyytiin. Aika sitkeeltä tyypiltä vaikuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja neuvo:
Älä nyt sinne ainakaan enää ihan yksin jää! Tuollaset hullut voi ihan oikeasti tehdä mitä vaan. Jos et anna suosiolla, niin sitten otetaan väkisin!

Vaikka loman keskenjääminen harmittais, niin lähe menemään sieltä mökiltä!

En mie niin vähästä suostu säikkyyn, ja ko on tuo koira tässä kuitenki, se ukkeli sitä vähän arasteli kuitenki ko se alko murisemaan sille.
Ja kyllä tosiaan tiän että tuommoset on arvaamattomia, mut ainaki päiväsaikaan olen ihan turvassa ko naapurimökissä 200metrin päässä kuitenki assuu raavaita vanhoja ukkoja jotka auttaa jos tarve vaatii, yks niistä on minun miehen sukulainen...
Paitti ettei ne nytkään ole paikalla sielä, mut heti ko tullee niin käyn kyllä juttelemassa jos jotaki keksittäis ettei tarvi olla turvaton olo.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Edna Birch:
Sano sille että sulla on niin pahat pukamat ettet pysty istumaan --> ravintelissa, iltanuotiolla jne. :saint:

:laugh:

Mitähän se sitte, haluais tulla rasvaileen minun pukamat? :xmas:

:D eppäilen että juoksis tuntureille.. lisäät vielä oikee paha rintatulehduksen ja kaikki mahdolliset vauvaikäisen lapsen äidin terveysongelmat, ja jauhat niistä niin eiköhän innokkainkin riiaaja etsiydy muille maille..

Sano sille että sulla on niin pahat pukamat ettet pysty istumaan --> ravintelissa, iltanuotiolla jne. :saint:

Sillä on varmaan lääkärinopinnot juur siinä vaiheessa.... :D

Kauheata. :o Onneksi sulla on se koira siellä, eikös olekin mukava elukka?

Onhan sulla ovet säpissä ja kännykkä hollilla?

:D eppäilen että juoksis tuntureille.. lisäät vielä oikee paha rintatulehduksen ja kaikki mahdolliset vauvaikäisen lapsen äidin terveysongelmat, ja jauhat niistä niin eiköhän innokkainkin riiaaja etsiydy muille maille..

Plus kaupanpäälle vielä synnytystarina yksityiskohtineen päivineen, maustettuna tietenkin. :D

Tai sanot, että tulin tänne yksinäni märisemään, kun totesivat HIV-positiiviseksi tapaukseksi. :D

Melkein vois kokkeilla :saint:
Mut ekana kyllä haen ne miehen kumpparit tuohon ulkopuolelle oven viereen. Ois pitäny ottaa haulikko matkaan ko kotoa lähin... :kieh:

Melkein vois kokkeilla :saint:
Mut ekana kyllä haen ne miehen kumpparit tuohon ulkopuolelle oven viereen. Ois pitäny ottaa haulikko matkaan ko kotoa lähin... :kieh:
Eipä sitä ekana lomamatkalle lähtiessä tule mieleen pakata haulikkoa matkaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:

Sillä on varmaan lääkärinopinnot juur siinä vaiheessa.... :D

Kauheata. :o Onneksi sulla on se koira siellä, eikös olekin mukava elukka?

Onhan sulla ovet säpissä ja kännykkä hollilla?

Ovi on lukossa aina jos olen sisällä, tuossa pihalla ollaan ko puhistan marjoja ja pitäs uskaltaa kyllä olla siinä että sais marjat laitettua |O Ja juu, kyllä mie nyt olen kiitelly koiran olemassaoloa... Vaikka se nössykkä onki nii näimmä se on opetettu vieraita tunkeilijoita varten :D

Ja kännykkä aina taskussa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kai se siel hengaa kun sinule tuntuu kelpaavan. Taidat olla munaa vailla?

Jaa miten niin kelpaa? :xmas: Tietääkseni olen ajanu sen joka kerta menemään :whistle: Enkä muuten tasan ois sillon yöllä avannu sille ovea mut avasin oven ko koira oli kusijuoksulla ja aattelin kattoa joko se takas tullee...

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Ja juu, kyllä mie nyt olen kiitelly koiran olemassaoloa... Vaikka se nössykkä onki nii näimmä se on opetettu vieraita tunkeilijoita varten :D

Ja kännykkä aina taskussa.

Kunhan murisee!!!

Se oli aika jännä kuitenki ko ei tuo koira välittäny siitä mittään mut sitte ko se ukkeli alko yrittään lähemmäs ja mie väistelin nii sitte se alotti sen murinan...
Tulis nyt nuo naapurin ukot paikalle niin vois vaikka yheltä numeron pyytää että jos yöllä tullee jotaki nii kävisivät kattoon. :snotty:

Yhteistyössä