V
"vieras"
Vieras
Mulla on pienet rinnat, ja uimahallissa suuririntaiset naiset eteenpäin hölskyessään tuijottavat minua, nuoleskelevat katseellaan ja lipovat jopa kieltään. Ugh.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aika harvaa varmaan seksuaalisessa mielessä.
Pienillä rinnoilla ei voi kokea täyttä seksuaalisuutta. Miten vaikka tissien väliin vetely onnistuu jos tissit on jotain xs-kokoa? Tai tisseille laukeaminen? Hekumassa ei tähtääminen onnistu johonkin minibosiin.
Isoilla rinnoilla nainen kokee täyden seksuaalisuuden.
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28703924:Oletteko te naiset noin pinnallisia oikeasti?!?
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28702536:Eli sanot, että on homoa tykätä pienistä tisseistä?no voin sanoa sinulle, että eipä ne isot ole niin kivat kun jo parikymppisenä roikkuvat navassa asti
![]()
Pienillä rinnoilla ei voi kokea täyttä seksuaalisuutta. Miten vaikka tissien väliin vetely onnistuu jos tissit on jotain xs-kokoa? Tai tisseille laukeaminen? Hekumassa ei tähtääminen onnistu johonkin minibosiin.
Isoilla rinnoilla nainen kokee täyden seksuaalisuuden.
Ei jeesus miten huono agitointi yritys.
Mie täytin DD-kupin jo ala-asteella. Joo, en näe meitä runsaspovisia homogeenisenä ryhmänä.
Siis yllytysyritys vai yllytys yritys oy? Mikäli ei pysty näyttämään toteen väittämäänsä, että on muka kunnon tuutit.
Viestisi on äärimmäisen epätarkka, kenelle se on edes tarkoitettu?
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28704097:Voi vitsi sittenosallistuit silti "keskusteluun"?
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28704152:En minä itkuvirttä väännäei ole ongelmia naisten suhteen
sinulla sen sijaan taitaa olla...
Täysin samaa mieltä!
Kyllä ne homohomnat enemmän liittyy pieni rintaisiin kuin myös lesboilu ja lättäpillutouhut.