Mitä mieltä iso tissisistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Big Boobis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miesten mieleen tuntuvat olevan vain isot rinnat:( Käytän itse push uppeja b-kupin rinnoilla ja aina kun riisun rintsikat näkee miehem ilmeestä pettymyksen kun tissit "pienenee". Silikonit hakisin jos olisi varaa.

Exäni mielestä rintani olivat aina liian isot. Hän sanoi että paras tissi on sen kokoinen että se sopii kokonaan kämmenen sisään. Pieni, mutta terhakka ois pitänyt olla. Hän ei saanut kiksejä isoista roikkuvista rinnoista. Ja isot luomut roikkuu, se on painovoimaa ja luonnonlaki se.

Exäni mielestä rintani olivat aina liian isot. Hän sanoi että paras tissi on sen kokoinen että se sopii kokonaan kämmenen sisään. Pieni, mutta terhakka ois pitänyt olla. Hän ei saanut kiksejä isoista roikkuvista rinnoista. Ja isot luomut roikkuu, se on painovoimaa ja luonnonlaki se.

Mun mies saa nimen omaan kiksit valloivenaan löllyvista isoista luomutisseistä. Näin ne miehet on erilaisia, kaikkia ei voi mielyttää eikä onneksi tarvitsekaan.

Eikös se kuitenkin ole hyvä, että me pienirintaiset korjataan pois markkinoilta ne "homot"? :D Ei tule paha mieli niille jotka ovat rintojensa varaan perustaneet itsetuntonsa ja haluttavuus-indeksinsä.
Meidän maailma ei järkkyisi jos menettäisin rintani esim.rintasyövän vuoksi eikä mies jättäisi mokoman takia.
Näppäräähän se on et voi mies olla virallisesti naimisissa piilohomoudestaan huolimatta, on saanut perheenkin biologisine lapsineen ja minä taas en joudu olemaan puutteessa kun halkoa tulee niin paljon kuin jaksan vaan ottaa vastaan.. hih.
Homomiehillä on muuten hyvät tavat ja ymmärtävät laadun päälle. Ei tämä miehen korvikekaan joudu halpahallista vaatteitaan tällöin ostamaan. Niille voi myös sanoa suoraan jos jokin kiva sormus houkuttaa liikkeen ikkunassa jne. Sen saan varmasti jos haluan. Lapsiakin hoitavat usein paljon enemmän kuin ne tosimiehet.. Jää äidille aikaa tehdä omia juttujaan.

Eli en voi kuin nähdä etuja tästä lautana olemisesta omalla kohdallani. Pitäkää vain ne tosimiehet kaljakeisseineen siellä sohvalla örisemässä ja puskureitanne kouriessa. Onneksi on olemassa isorintaisia, muuten me muut jouduttaisiin ehkä vahingossa näiden tosimiehille paremman puutteessa ;)

Yhdyn näiden "ongelmanaisten" joukkoon... Itsellänikään ei ole "kuin" D-kupin tissit, mutta selkä ja niskavaivaisena kärsin jo niistäkin. :( Eli onhan ne isot tissit varmaan miesten mielestä ihan kivat, mutta hekään ei tule ajatelleeksi, kuinka paljon niistä voi olla ihan fyysistä vaivaa / ongelmaa ja ne voivat olla hyvinkin tuskallisia vaivoja tissien koosta riippuen. Saisivat olla siis kiitollisia heille, jotka niitä isoja tissejä jaksaa heitä miellyttääkseen pitää! Itse voisin jo näidenkin kanssa mennä pienennykseen, koska mitä enemmän tulee ikää lisää, sitä kamalammaksikin ne tulee, kun maan vetovoima tarttuu niihin enemmän ja enemmän kiinni.. ;) Ja sitten vanhana on aina tissinaluset rikki ja niissä kasvaa kaikki pöpöt, kun hoitsut ei kerkee hoitamaan ja.... Tuskaa olla isotissinen. :D

Eikös se kuitenkin ole hyvä, että me pienirintaiset korjataan pois markkinoilta ne "homot"? :D Ei tule paha mieli niille jotka ovat rintojensa varaan perustaneet itsetuntonsa ja haluttavuus-indeksinsä.
Meidän maailma ei järkkyisi jos menettäisin rintani esim.rintasyövän vuoksi eikä mies jättäisi mokoman takia.
Näppäräähän se on et voi mies olla virallisesti naimisissa piilohomoudestaan huolimatta, on saanut perheenkin biologisine lapsineen ja minä taas en joudu olemaan puutteessa kun halkoa tulee niin paljon kuin jaksan vaan ottaa vastaan.. hih.
Homomiehillä on muuten hyvät tavat ja ymmärtävät laadun päälle. Ei tämä miehen korvikekaan joudu halpahallista vaatteitaan tällöin ostamaan. Niille voi myös sanoa suoraan jos jokin kiva sormus houkuttaa liikkeen ikkunassa jne. Sen saan varmasti jos haluan. Lapsiakin hoitavat usein paljon enemmän kuin ne tosimiehet.. Jää äidille aikaa tehdä omia juttujaan.

Eli en voi kuin nähdä etuja tästä lautana olemisesta omalla kohdallani. Pitäkää vain ne tosimiehet kaljakeisseineen siellä sohvalla örisemässä ja puskureitanne kouriessa. Onneksi on olemassa isorintaisia, muuten me muut jouduttaisiin ehkä vahingossa näiden tosimiehille paremman puutteessa ;)

No näinhän se on! Jos naisella on isot rinnat, hänen mies on kaljaa kittaava juntti, mutta pienirintaisten naisten miehet hoitaa lapset ja ostelee sormuksia...

No näinhän se on! Jos naisella on isot rinnat, hänen mies on kaljaa kittaava juntti, mutta pienirintaisten naisten miehet hoitaa lapset ja ostelee sormuksia...

:D :D :D Tosiaan aika jännä korrelaatio tissien ja miehen "laadun" välillä! :)

Mikä riivattu siinä on, että naisten tarttee toisiaan haukkua ja vertailla... Mulle on ihan sama onko ihmisellä isot tai pienet tissit, enkä kyllä kauheasti toisten tissejä huomioi. Itselläni on aika isot, löllöt ja lollot, välillä roikkuvat ja välillä ovat pystymmät, välillä toivon vähän isompia ja välillä pieniä timmejä tissejä, mutta aikalailla lähes aina olen näihin omiini tyytyväinen.

Ja tosissaan, olkaa itseenne tyytyväisiä älkääkä aina vertailko! Saatikka haukkuko toisia naisia siitä mitä heillä on tai ei ole.

Yhteistyössä