Mitä mieltä iso tissisistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Big Boobis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28704638]No eihän siinä, joku tykkää pikkupojan näköisestä laudasta ja yleensä miehet naisellisista isorintaisista naisista.[/QUOTE]

Ja tyttöpojista kiinnostunet yleensä haluu vaan pyllyseksiä tai jopa dildoa OMAAN PEPPUUN :O

Onneksi mie pienitissisenä oon saanut itselleni osan kirjoittajien mielestä täysin vähemmistöön kuuluvan miehe, joka EI tykkää isoista rinnoista. Ei ole koskaan tykännyt. Hän on ehdottomasti PYLLYMIES, tisseille on se ja sama, mutta hyvä peppu täytyy olla, ja siihen, millainen on hyvä, hänellä on kriteerinsä :D.

Alkuperäinen kirjoittaja osui näköjää;28704798:
Alkoiko kiinnostamaan :D Minkä ikäsistä kundeista tykkäät :D ootko top vai bottom :D

:D älä pelkää, pidä pois ihan minkälaisena vain :) en minä tuollaiseen provoon kaadu, riittää kun itse tietää mitä on :)

[QUOTE="vieras";28708226]Sinäpä sen sanoit. Itseä kiinnostaa vain isotissiset naiset.[/QUOTE]

Kyllä normaalin miehen silmää ja käsiä enemmän miellyttää kunnon meijerihinkit kuin jotkut paistetut kananmunatisut.

Itse ajattelen, että jos miehelle on ensiarvoisen tärkeää että naisella on isot rinnat, sitä voi jo aika paljon päätellä miehen älykkyydestä. Harva kuitenkaan valitsee kumppaniaan ainoastaan jonkun ruumiinosan tai -osien koon perusteella. Tietty sitten ymmärrän, jos tuo mieleinen fyysinen piirre tulee ikäänkuin bonuksena hyvän luonteen ja muiden toivottujen ominaisuuksien lisäksi.

Jotkut miehet pitävät erityisesti isorintaisista naisista, joillekin asialla ei ole niin suurta merkitystä, ja jotkut saattavat jopa innostua eniten pienirintaisista. Jos mies kokee isot rinnat seksuaalisesti erityisen kiihottavina, parasta olisi valita isorintainen nainen. Ihan sen takia, että seksielämä sujuu pidemmässä suhteessa todennäköisesti paremmin, jos kumppani edes jollain tavalla vastaa ulkomuodoltaan naistyyppiä, jota mies pitää seksuaalisesti eniten haluttavana. Älykkyyden kanssa asialla ei ole tekemistä.

Pikkuruiset tissit on minulla, ei ole rahaa liika kulunut liiveihin ikinä. Ikää on nyt jo ihan varsin paljon, enkä vieläkään tarviis moisia vempaimia (edelleen pysyvät rinnat paikoillaan ilman kannakkeita), mutta ympäristön miesten mielenrauhan vuoksi liivejä käytän - terhakat liivittömät rinnat samassa paketissa hoikan vartalon ja täydellisen peban kanssa on joillekin miespuolisille kollegoille liikaa. ;) (Haha, eikös olekin kiva, että ees joku että osaa olla onnellinen sellaisena kun on :D )

PS: Mieheni rakastaa mun pikku rusinoitani - jo neljättäkymmenettä vuotta. <3

Yhteistyössä