Mitä mieltä miehet..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XXL- Lady
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuule XXL- Lady. Petät vain itseäsi tuolla höpinälläsi, että syöt vähän ja terveellisesti ja olet siitä huolimatta XXL -kokoinen. Itsekin lähes koko ikäni paino-ongelmien kanssa painiskelleena (ja asiasta faktatietoja opiskelleena) tiedän, ettei se ole mitenkään mahdollinen yhtälö. Eikä sinun tarvitse puolustella mitenkään kokoasi, jokainen ihminen saa olla juuri sen kokoinen kun haluaa.

Toki voit syödä terveellisiä elintarvikkeita, mutta joko syöt aivan liian paljon kalorinkulutukseesi nähden tai sitten noiden terveellisten elintarvikkeiden lisäksi ruokavalioosi kuuluu myös helposti lihottavia ruokia. Vaikka noudattaisit kuusi päivää viikossa sitä terveellistä ruokavaliotasi ja mässäilet yhtenä päivänä viikossa, niin jo se riittää pitämään sinut XXL -kokoisena - jos et liho, niin et kyllä laihdukaan.

Niin ja kukaan helposti lihovaa sorttia oleva ihminen ei pysty liikkumaan niin paljon, että pelkästään se pitäisi painon kurissa, kyllä se syyllinen löytyy siitä, mitä sinne suuhun mättää. Mutta tää nyt oli vähän palstan aiheeseen kuulumatonta asiaa, alkoi vain nyppimään, kun joku puhuu höpöjä päivänselvästä asiasta, teet itsesi vain naurunalaiseksi, jos alat heittämään tuollaista läppää.

Itsekin olen siis rehevä nainen ja vaikka nainen olenkin, katselen sata kertaa mieluummin lihavia naisia, kuin laihoja tai hoikkia. Minusta XL-XXL -naiset ovat todella seksikkäitä ja usein myös kauniita - harmi vaan, että niin harva isokokoinen nainen viitsii korostaa kauneuttaan kertomallasi tavalla eli pukeutumalla naisellisesti yms.

Isoille tytöille on todella paljon ottajia ja uskokaa pois vaan, isojen tyttöjen ei todellakaan tarvitse tyytyä mihinkään luusereihin tai peräkamarin poikiin. Kaikki omat partnerini ovat olleet normaalipainoisia, sporttisia, komeitakin ja mukavia miehiä, sellaisia ihania kapealanteisia namuja, jotka sopivat täydellisesti muodokkaiden reisieni väliin...:-).

Itse haluaisin olla hieman pienempi ja olenkin muuttanut huomattavasti ruokailutottumuksiani ja tuloksia syntyy, paino on jo pudonnut mukavasti :-). Syynä painonpudotukseeni ei kuitenkaan ole miehet tai se että tuntisin olevani ruma ja vastenmielinen, vaan yksinkertaisesti se, että haluan panostaa terveyteen tässä vaiheessa kun mitään vahinkoa ei ole päässyt vielä tapahtumaan. Mikään riuku en kuitenkaan halua koskaan olla, vaan haluan ehdottomasti säilyttää pyöreän peppuni ja ihanat rintani :-).

Tottahan tiedän, että jostainhan tämä ""rehevyys"" johtuu. EN sitä sanokaan. Painonvartijoihin ja muihin en mene, sillä aion pysytellä juuri tällaisena kuin olen. Minulla ei ole ""irtonaista"" läskiä missään roikkumassa, eikä painonikaan ole 120:tä. Xxl on laaja käsite.
Samoin, minulla on komeita, mukavia ja hoikkia miehiä....lapsiakin. Tunnen oloni hyväksi, kauniiksi ja halutuksi.
Jokaisella makunsa...toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä...joku jopa mummosta.

Tottahan tiedän, että jostainhan tämä ""rehevyys"" johtuu. EN sitä sanokaan. Painonvartijoihin ja muihin en mene, sillä aion pysytellä juuri tällaisena kuin olen. Minulla ei ole ""irtonaista"" läskiä missään roikkumassa, eikä painonikaan ole 120:tä. Xxl on laaja käsite.
Samoin, minulla on komeita, mukavia ja hoikkia miehiä....lapsiakin. Tunnen oloni hyväksi, kauniiksi ja halutuksi.
Jokaisella makunsa...toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä...joku jopa mummosta.

No sepäs mukavaa. Johtajamiehet on kivoja, etenkin jos niillä on iso patukka. Miten sinuun saisi yhteyttä, keskustelisin mielelläni yksityiskohdista privaatisti?

Voisiko joku vähän määritellä esim pituus/paino/strategisten mittojen kautta minkä kokoinen on XXL-nainen? Ja missä on ero ""normaaliin"" XL:n tai L:n naiseen.

Itse pidän pyöreistä ja runsasmuotoisista naisista. Tosin liika on liikaa, sairaalloista ylipainoa en ihaile.

Yhteistyössä