Mitä mieltä miehet..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XXL- Lady
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jannun kanssa samaa mieltä. Käsittämätöntä että toisia ahdistaa tämä xxxl naisita pitäminen. miksi pitää irvailla? Toiset pitävät toiset eivät. Ap oli asiallisesti liikenteessä.
antakaa typerien selvästi katkerien ja kateellisten kommenttien olla, jos ei parempaa sanottavaa ole
Nauti xxl lady itsestäsi ja miehistäsi

Koko kysymys on sinänsä vähän hypoteettinen koska ei tällä palstalla ole kuin pieni otos miehistä joten mitään varmaa johtopäätöstä ei voi tehdä yleisestä mielipiteestä. Lisäksi kysymyksesikin jo kertoo sen minkä tiedätkin eli, että toiset tykkää ja toiset ei. Kyllä sä taidat vaan niitä kehuja hamuta niinku joku tuossa epäilikin.

Oon L-kokoa, tumma, lyhyet hiukset. Edellinen juttuni oli ukkomies, jonka vaimo oli pitkä, laiha ja hänellä oli vaaleat pitkät hiukset. Mies sanoi että olen todella kaunis. Takuulla on sanonut niin omalleki vaimolleen, kun häneen rakastui. Että näin se maku vaihtelee.

Hyvä XXL-nainen !!

Hienoa, että olet omalla itsetunnolla varustettu ! Niin pitää ollakin. Pidän myös XXL-naisista. Ratkaisevaa on oma asenne. On aivan turhaa löpinää lähteä arvostelemaan ja kyselemään ""tarkennuksia"" mittoihin. Minua henkilökohtaisesti on aina kiihottanut tuo XXL, eikä tässä asiassa ole mitään standardeja olemassa. Herätkää arvostelijat !!! Homman ""clue"" ei ole mitoissa vaan NAISESSA, jota sinä mitä ilmeisimmin olet ! Tsemppiä. niinkuin tuolla jokunen ""järkevä"" kommentti jo on luettavissa. Jos joskus olet vapaa tai haluat vaihtelua, laita
viestiä. Luen tätä sivustoa silloin-tällöin. NAM sinä Lady XXL !!

Edellinen naisystäväni oli xxl ja monesti sai osakseen mulkoilua kun olimme ulkona. Monet tuttavani olivat sitä mieltä,että hän ei ollut sopiva minulle, perustuen vain ja ainoastaan hänen kokoonsa. Nykyinen naiseni on L kokoa ja maailman ihanin nainen!

Yhteistyössä