Mitä mieltä miehet..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XXL- Lady
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

XXL- Lady

Vieras
Pidättekö XXL- kokoisista naisista. Voin sanoa olevani kaunis ja vientiäkin on tähän asti riittänyt. Pukeudun naisellisesti ja kilonikin kannan ylpeydellä.
Tahtoisinkin vain tietää, että kuinka paljon miehiä kiinnostaa runsas nainen, isoilla rinnoilla ja muodokkailla muillakin muodoilla?

Minä pidän erittäin paljon juuri sinun kokoisista naisista.Tiedän kokemuksesta,että rakastelu on taivaallisen ihanaa runsasmuotoisen herkkupalan kanssa.Aaah isot rinnat nam.

Hyvä että tiedät jo, että vain ani harva ""normaali"" mies ihailee kaltaistasi. Itse en kajoaisi edes pikkusormella. Eihän sitä tussuakaan löydy niiden rasvakerrostumien alta. Ja jos löytyy, niin sen on varmaan poimujen seassa hiertynyt niljake.

Ethän välitä tuollaisista miehistä kuin edellinen. Onhan se tosi ettei kaikki pidä sun kokoisista mutta paljon on niitä jotka pitää. Eikä ne ole sen enempää luusereita kuin muutkaan. Itsehän sä sen parhaiten tiedät. Jos kerran vientiä on niin olet taatusti kaunis! :o)

typeriä kommentteja muutamalta hepulta..
ilmeisesti taas näitä onnettomia luuserereita, jotka eivät saa minkäänlaista naista. Turha alkaa hihkumaan mitään tähän, asenteenne kertoo kaiken. Normaalillä älyllä varustettu ihminen ei vaivaudu tasollenne.

kyllä voin sanoa, että kyllä rehevä nainen on ihana, sillä kokemusta on ja varsinkin kookkaat rinnat kokoa DD, joita on ihana hyväilläja imeä sekä leikkiä seksikkäästi. Eikä se vatsa ole esteenä jos homma kerta käyttää ja sitä haluaa.
Takaa kiihoittaa tosi paljon, silloin kookkaat rinnat ihanasti heiuvat ja liisäävät kiihkoa. Ottaisin sinut mielelläni jos et olisi varattu. Semppiä syksyysi.

Isolle naiselle pitää olla iso kalu niin ei runsaat muodot oo tiellä. Nam nam sileä iho, suurinänniset rinnat , pullea posliini pillu... Iso nainen ei mene rikki ... NM 20-senttii taskussa ;-)

""Lihavat"" on leppoisia..! Eikös se sanontakin niin kuulu?
Minä olen todella iloinen ja reipas (urheilen päivittäin), rakastan kauniita vaatteita, seksiä ja samoja asioita, kuin ""normaalitkin"" ihmiset.
No, mutta....kiitos kommenteistanne ja hyvää talven odotusta kaikille! =D

Yhteistyössä