Itse en tykkää suurimmasta osasta nimiä, mitä ihmiset antaa lapsilleen. Se on kuitenkin jokaisen oma asia, minkä antaa, eikä toi Liliuskaan ole yhtään sen pahempi kuin Satu tai Lasse minun mielestäni. Ihmettelen tätä asiaa, että onko pakko puuttua niihin nimivalintoihin? Tuo nimi ei nyt ole mikään tosi outo. Niitähän kyllä löytyy. Antakaa nyt vanhempien nimetä lapsensa ihan rauhassa miksi haluaa. Onko se kiva, että itse ajatteleen antaneensa lapselleen ehkä maailman sopivimman nimen, ja sitten jotkut jaksavat pilata sen ilon dissaamalla nimeä? Antaa aika typerän kuvan sellaisista, jotka tuollaista jaksavat. Joku tykkää mangosta, minä en, mutten mene haukkumaan muita siitä, että sitä kehtaavat syödä.