Mitä mieltä nimestä Lilius?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "karpaloinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lehdestä tämän nimen bongasin. Tytölle oli annettu etunimeksi. En ollut aiemmin tuota nimeä kuullut. Itselle tulee kans vähän poikamainen fiilis, tyyliin Julius ja Lilius.
 
Itse en tykkää suurimmasta osasta nimiä, mitä ihmiset antaa lapsilleen. Se on kuitenkin jokaisen oma asia, minkä antaa, eikä toi Liliuskaan ole yhtään sen pahempi kuin Satu tai Lasse minun mielestäni. Ihmettelen tätä asiaa, että onko pakko puuttua niihin nimivalintoihin? Tuo nimi ei nyt ole mikään tosi outo. Niitähän kyllä löytyy. Antakaa nyt vanhempien nimetä lapsensa ihan rauhassa miksi haluaa. Onko se kiva, että itse ajatteleen antaneensa lapselleen ehkä maailman sopivimman nimen, ja sitten jotkut jaksavat pilata sen ilon dissaamalla nimeä? Antaa aika typerän kuvan sellaisista, jotka tuollaista jaksavat. Joku tykkää mangosta, minä en, mutten mene haukkumaan muita siitä, että sitä kehtaavat syödä.
 
Jos sukunimi ( hah ikinä en oo kuullu ) niin siinä ihan ok. Mutta etunimenä.. karmea! Ihan ku joku puhevammasen 'Julius'.
Sukunimihän saa periaattees olla vaikka Hevonvittu, koska se vaan tulee sun suvun mukana / vaihtuu kun meet naimisiin. Etunimi taas on niiin eri asia :D
 

Similar threads

Yhteistyössä