mitä mieltä nimestä Tinka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Heitän muutaman nimiehdotuksen

Ronja ja

Reea
Veena
Silla
Milja
Sinna
Peppi
Tilda
Miila
Menni

Menni jo löytyykin mun listalta :D
meidän suvussa on meidän Ronjan ikäinen Tilda tyttö, muuten tosi ihana nimi.
mies ei halua peppia, mä kyllä tykkään.
Sinna, pitää laittaa korvan taakse. tosi kiva.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Tinkasta tulee mieleen Marienhoff-sarjan Tinka-tyttö. :)

en muista tuota vaikka marienhoffia kattelin. tulispa se uusintana :D
jotkut siis tykkää, mutta suurin osa ei.. ite tykkään kyllä edelleenkin tosi paljon.

Sama näyttelijä näyttelee kuin Lemmen viemää-sarjan Tanja.

Munmielestä kiva nimi, voisin laittaa omallekkin tytölle, meillä kolmas muksu on Peetu ja se nimi haukuttiin täällä aivan lyttyyn,mutta silti pojasta tuli peetu ?
Että laita vaan tuo nimi tytölle jos haluat =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Munmielestä kiva nimi, voisin laittaa omallekkin tytölle, meillä kolmas muksu on Peetu ja se nimi haukuttiin täällä aivan lyttyyn,mutta silti pojasta tuli peetu ?
Että laita vaan tuo nimi tytölle jos haluat =)

Peetu on tosi kiva nimi. vaikka ite tunsinkin nuorena erään vähän hulttio Peetun. alkoholia ja vieraita naisia jatkuvasti. ei se kuitenkaan ole niin vahva mielikuva että nimen olisi pilannut. ei anneta yhen miehen pilata nimeä :D

Meillä tuhisee tuolla sängyssä 4 kk ikäinen Tinka. Onneksi en käynyt täällä lukemassa kommentteja ennen ristiäisiä niin eivät sotkeneet nimivalintaa. :) Mutta mielipiteitähän on siis monia ja jokaisella on oikeus omaansa. Toinen nimi jota mietittiin oli Taimi, mutta olisi ollut liian samantapainen kun sisarusten nimet niin päädyttiin sitten Tinkaan.

Mä tiedän pojan, jonka nimi on Timka. Tuo Tinka on mun korvaan jotenkin kovan kuuloinen, mutta jos se teitä miellyttää, niin jättäisin toisten mielipiteet kuuntelematta. Noista aiemmin luetelluista vaihtoehdoista Reea on mun suosikki Ronjan kaveriksi.

luin lapsena kirjoja, joissa seikkaili tinka-niminen teinityttö... ajattelin sitä raskaana ollessani, että olisi kiva nimi tytölle ja sopisi niiin hyvin oikeaan nimeeni, mutta pelkäsin liikaa negatiivisia mielleyhtymiä..

täälä oliki tää mun vanha ketju nostettu :)
tää ketju ei mun mielipidettä muuttanu ja edelleen tinka on mun suosikkinimiä. tajusin että annan mä lapselle ihan minkä nimen tahansa niin aina on joku joka siitä ei tykkää. vauva vielä hetken masussa, olo on tukala :/
ja tällähetkellä nimivaihtoehtoinen on tuo Tinka ja Kiara

nitta olisi myös ihana, siis yrittämättä nyt kääntää ap:n päätä :D mutta jos niistä toisista nimistä nyt puhutaan, niin tinka eveliina, tinka susanna, tinka maria, tinka ilona :)

Yhteistyössä