mitä mieltä nimestä ?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apsu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minusta jessika on nätti nimi, mutta jessica Ruotsalainen tai jenkki ja sopii vain erikoisempaan sukunimeen.. Minä en saa tästä ällöttävää nimeä mitenkään, vaikka onkin palstan inhokki:)
 
Jessika.

Jessica on lopun ikänsä Jessica ceellä!!!

Mua ainakin häiritsis, jos antaisin lapselle nimen, minkä kirjoitusasua hän joutuis joka tilanteessa lopun ikänsä selittämään.
 

Similar threads

Yhteistyössä