K kaanis Vieras 06.06.2011 #4 Minusta jessika on nätti nimi, mutta jessica Ruotsalainen tai jenkki ja sopii vain erikoisempaan sukunimeen.. Minä en saa tästä ällöttävää nimeä mitenkään, vaikka onkin palstan inhokki
Minusta jessika on nätti nimi, mutta jessica Ruotsalainen tai jenkki ja sopii vain erikoisempaan sukunimeen.. Minä en saa tästä ällöttävää nimeä mitenkään, vaikka onkin palstan inhokki
? ...... Vieras 06.06.2011 #6 Jes! Sika! Ei nappaa. Jos on pakko laittaa Jessica, niin sitten tosiaan tuolla kirjoitusasulla. Jessika sopii sikalan omistajan tytölle.
Jes! Sika! Ei nappaa. Jos on pakko laittaa Jessica, niin sitten tosiaan tuolla kirjoitusasulla. Jessika sopii sikalan omistajan tytölle.
Rieputarallaa Aktiivinen jäsen 20.06.2005 48 269 -3 36 JKL 06.06.2011 #7 Sika on söpö eläin, mutta en kyllä ihmisen nimeksi osaa sitä ajatella.
B bud Aktiivinen jäsen 22.06.2009 10 533 1 36 Hämeenlinna 06.06.2011 #9 Ihan hirveä nimi kaikissa muodoissa.
S Sisu harmaana Vieras 06.06.2011 #10 Jessika. Jessica on lopun ikänsä Jessica ceellä!!! Mua ainakin häiritsis, jos antaisin lapselle nimen, minkä kirjoitusasua hän joutuis joka tilanteessa lopun ikänsä selittämään.
Jessika. Jessica on lopun ikänsä Jessica ceellä!!! Mua ainakin häiritsis, jos antaisin lapselle nimen, minkä kirjoitusasua hän joutuis joka tilanteessa lopun ikänsä selittämään.