Mitä mieltä olette, saako varatulle ihmiselle kertoa rakkaudentunnustuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertoako vai ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei, mutta voiko kaduttaa sitten joskus kauanaikaa myöhemmin että tuli sanottua?

Luonnonmullistus, sääilmiö; onko se oikein vai väärin? Trooppinen myrsky, saapuu kuumana ja kosteana, pyörittää aikansa ja vie ehkä talon mennessään, ei voi mitään.

Luonteenmullistus, tunneilmiö; onko se oikein vai väärin? Esim. nainen, kuin trooppinen myrsky, saapuu kuumana ja kosteana, pyörittää aikansa ja vie ehkä talon mennessään, ei voi mitään.

Ilmiön syntymiselle mm. rakastumisen vaistolle ei voi mitään, sitä ei voi pysäyttää mikään. Ympäristöedut tai haitat riippuvat siitä missä olosuhteissa tunnemyrsky raivoaa. Se riepottaa aina rajusti, mutta pyöritykseltä voi yrittää suojautua ken tahtoo tai heittäytyä tunteiden viemäksi (tyylipuhtaasti - tuulen viemää).

en usko että sanottuja sanoja tai tunnustuksia kannattaa jäädä katumaan.

luonnon ilmiöt tapahtuvat aina jostain syystä. silloin se taitaa olla oikein, mutta ihminen voi toki teoillaan ehkä vaikuttaa JONKIN VERRAN luonnon mullistuksiin.

ei kai ne naiset taloja vie mennessään..? kontrolloidusti, sopivasti itseään suojaten heittäytyminen voi joskus poikia ihania elämisen tai hullaantumisen ja ihmettelyn tunteita.

näin minä ajattelen kirjoittamastasi.

Viimeksi muokattu:
Olen päättömästi rakastunut mieheen, joka on naimisissa ja hänellä on yksi lapsi.
Meillä on ollut kaikenlaista pientä kivaa jo parisen vuotta. Hän siis jollain tapaa myös pitää minusta. Omat tunteeni on pitkän ajan myötä muuttuneet syviksi ja nyt pohdinkin, voinko kertoa niistä tälle miehelle.
Mitä te muut tekisitte? Pitäisinkö vain omana tietonani ja nauttisin tilanteesta vai osoittaisinko hänelle että oikeasti tykkään ja välitän kovasti.
Toisaalta mietin, että mitä hyötyä siitä oikeastaan edes olisi. Hän ei varmaankaan eroa tekisi minun takiani. Mutta jotenkin minun itseni olisi helpompaa elää, jos saisin suoraan sanottua.

Tunnusta toki rakkautesi oitis! Tunteilleenhan ei voi mitään. Jos äijä on vähänkään pelimies, se alkaa käydä panemassa välillä myös sinua. Aah-Oih! Perhettään mies ei jätä, ellei kärähdä. Ja jos kärähtää ja eroaa, tuskin ottaa sinut senkään jälkeen. Paremman ottaa. Very sorry to say this...

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja ohraleipä;10645647:
en usko että sanottuja sanoja tai tunnustuksia kannattaa jäädä katumaan.
Elämässä katuu eniten niitä tyhmyyksiä, joita ei tehnyt silloin kuin oli mahdollisuus.

luonnon ilmiöt tapahtuvat aina jostain syystä. silloin se taitaa olla oikein, mutta ihminen voi toki teoillaan ehkä vaikuttaa JONKIN VERRAN luonnon mullistuksiin.
Elämä ei ole ongelma, joka pitäisi ratkaista, vaan todellisuus, joka on koettava.

ei kai ne naiset taloja vie mennessään..?
En ota sitä riskiä, että olen oikeassa.

kontrolloidusti, sopivasti itseään suojaten heittäytyminen voi joskus poikia ihania elämisen tai hullaantumisen ja ihmettelyn tunteita.
Kuulostaapa urheilunkieliseltä taitolajilta. Yritän kuvitella heittäytymiskontrolleisia hulmuvaisten ihanimmaisia tunnehullanteita.

näin minä ajattelen kirjoittamastasi.
"Ihmisen elämä kutistuu tai laajenee suhteessa hänen rohkeuteensa." ~Anais Nin~
"Mielikuvitus on tärkeämpää, kuin tieto" -Albert Einstein
Mielikuvitus korvaa sen, mitä emme ole ja huumori auttaa meitä hyväksymään sen mitä olemme.

Jättäisin itse moiset tunnustukset tekemättä pienen lapsen isälle. Jos en vaimon takia niin vähintään sen lapsen takia. Mutta minut on kotona kasvatettu tuntemaan empatiaa ja erottamaan moraalisesti oikea väärästä ja toimimaan sen mukaan. Melkoisen halpa suttura saa olla jos menee tieten tahtoen perheellistä miestä vokottelemaan, ja halpa nakki on sellainen perheenisäkin joka mokomaan ongelmajätteeseen haksahtaa. Jos näin käy, ei voi muuta sanoa kuin että ansaitsette toisenne kybällä.

MIETI ASIAA TÄSTÄ NÄKÖKULMASTA. JOS HEILLÄ ON AVIOLIITTO JOKA TOIMII HALUATKO RIKKOA SEN ?LAPSESTA TULEE AVIOEROLAPSI JA SILLÄ ON AINA JOTAIN VAIKUTUSTA HÄNEN KEHITYKSEEN. ONKO KAIKKI MITÄ TUNNET MIESTÄ KOHTAAN KAIKEN TÄMÄN ARVOISTA ? MIETIHÄN ENNEN KUIN ALAT TEKOIHIN.

Alkuperäinen kirjoittaja Onko tämä villitystä?;10643534:
Ai sinuun...mä taisin saada pakit....ellei...sen saa nähdä sitten jos vaikka heittäis sen toisen muijan pihalle...mä oon ilkee mut mä haluun!!! tunteet ovat syvät jos rehellisesti puhutaan ja oli myös hänen puoleltaankin ainakin jossain vaiheessa.

Ensivaikutelmaksi tulee, että sinä ole puutteessa. Runkkaa itsesi tyytyväiseksi. Niin sitten saa varatut miehet olla rauhassa. Sinä taidat nauttia juuri siitä, että voi pilata jonkun toisen parisuhteen. Miksi se mies leikkisi sen naisen kanssa, jos kerran asuu hänen kanssaan?

Muuten on itsestään selvää, että jos mies on vehkeillyt tuon avoliittonsa aikana sinun kanssasi salaa, niin kun sinä saat hänen vihdoin "omaksesi", niin hän pettää myös sinua. Petturimiehet eivät koskaan muutu, vaikka rakastuisivat neitsyt Mariaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Onko tämä villitystä?;10644286:
Kuuleppas likka ite vaan. Onkohan "Mervillä" se kalu housuissa kun niin miehisiä puheita tulee?! en sinnäkään jos tämä kyseinen ihastukseni ei ole kiinnostunut minusta niin forget....en sen enempää jallittele. Siksi toiseen,minulla ja sillä miehellä' on ollut peliä ennenkuin erosin avokistani...että eiköhän se jo jotain merkitse...olen ollut palavasti vapusta asti kiinnostunut hänestä mutta...kohtalo on päättänyt toisin( ehkä). taitaa kyseinen "Mervi" olla puutostaudissa kun niin haastaa riitaa...kannattaisi sitten asialle tehdä jotain ennenkuin sinulla noi hermot menee lopullisesti...se on sitten jo vakavaa. Kunnioittaako miehet sun mielestä NAISIA??? hah...ei todellakaan!! taitaa MERVISETÄ tietää oikein hyvin sen.

Olet siis horoperse. Kylläpä lyyli suuttui.